Gå til innhold

Mass Effect: Andromeda har fått slippdato


Anbefalte innlegg

 

ME3 hadde for dårlige kontroller for oss PC-spillere, synes jeg, så det gadd jeg ikke spille ferdig.

 

Etter den behandlingen EA har vist sine kunder har jeg ohgså bestemt meg for å ikke støtte dem ved å kjøpe EA-spill. Det er litt synd, for de har noen spill jeg gjerne ville spilt, men de har en stygg tendens til å ikke sette kundenes behov i første rekke, og det har jeg til slutt fått nok av.

Blir vel som dragoon age inquisition. Et mmo singleplayer spill.

Vær så snill, ikke si det engang :\

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen lore entusiaster som vet hvorfor menneskeheten er i Andromeda galaxen og bakgrunns historien rundt dette? Var det citadel ekspedisjon eller Cyberus etc?

 

Runnet 1 og 2 mange ganger men kan ikke huske å høre at menneskene også var der ute, spilte aldri 3 ferdig, fikk aldri kotor følelsen.

 

En ting jeg virkelig håper er at de forbedrer bromancing i spillet no homo. Sykt irriterende når en driver å bonder med venner som Grakkus og den amphibian kizn og plutselig blir det hele gay. I alle fall setter varsel trekanter eller romance hearts på dialog valgene som er romance og ikke bare bromance.

 

Ser ingen grunn til at man ikkje berre kan velge legning i starten av spelet. Forøvrig veldig rart at alle romvesen på skipet ditt blir bifile berre fordi du vil ha dei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

ME3 hadde for dårlige kontroller for oss PC-spillere, synes jeg, så det gadd jeg ikke spille ferdig.

 

Hva var dårlig med kontrollene til PC utgaven? Eller missforstår jeg innlegget ditt nå? Har spilt gjennom samtlige mass effect spill 10 ganger pluss minus å synst da oppriktig talt at Mass effect 3 har helt fine kontroller? Eneste jeg har å kritisere på det er den manglende gamepad supporten, men igjen siden vi er på PC finst det mods som gir support.

Kontrollene er tilpasset håndkontroller - ikke mus og tastatur. Faktisk bærer hele spillet preg av å være en dårlig port-over fra konsoll.
Det gjelder 99% av alle AAA spill sluppet de siste 10åra. Så ikke noe unikt. Selv syns jeg combaten og alt slikt var best i 1eren. 2 og 3 ble bare generiske cover shooters.

Jeg spillte med mus og tastatur, Vanguard med 3 skjerms oppsett. Det funket fantastisk bra og var hverken cover shooter eller problematisk med kontrollene.

 

At man kunne finne på å bli grabbet og instagibbet av diverse fiender var dog et lite skår i gleden :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...