Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wallpaper fant jeg på Hebus.com, husker ikke hvilken kategori så det er bare å begynne å lete. hehe  :whistle:

Ok, det fantes bare det "nette" antall av 13000 sider med bilder der, så jeg tror jeg kan klare meg uten...

 

Hukser du navnet på skinen du bruker? Btw bruker jeg windowblinds 4.4 enhanced.

@Feh

Skinen jeg bruker er Longhorn Slate, den følger med WB 4.4 Enh.

I konfabulator så er det World Clock Pro, Calendar og The Weather som ligger på desktopen :)

Legger opp bakgrunnen her jeg så du får tak i den :thumbup:

post-104-1106029238_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg forandret utseende til Windows med Windowsblinds, men når jeg startet maskinen på nytt, hadde oppgavelinjen gått tilbake til Windows standard (men i samme farge som skinnet jeg brukte). Det hjelper ikke å trykke på "apply changes". Hva kan være galt?

 

Edit: Jeg la rett og slett inn programmet på nytt, og nå fungerer ting fint (også etter omstart).

Endret av miCro
Lenke til kommentar

Jeg bruker Objectdock og synes det er en brillefin ting..

 

Slik jeg oppfatter det er det muligheter for plassering av docken, høyre, venstre, oppe og nede. Men jeg ønsker å ha den nederst på skjermen, ikke på toppen som jeg har nå. Da blir det et lite problem, da "startknapplinjen"/oppgavelinjen blir i veien. Noen lure måter å få docken til å ligge nede uten at den skjules eller er i veien for oppgavelinjen i XP?

 

Noen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...