Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Altså jeg, har lest side opp og side ned her, men jeg blir ikke klokere av det...

 

Jeg har veldig, veldig lyst på noe som sikkert er kjempeenkelt å fikse!

-Jeg vil ikke ha den vanlige startmenyen lenger. (Ikke sølv / blå)

-Jeg vil heller ikke ha den samme "baren" over alle vinduene. (Den som er standard blå)

 

Det er egentlig alt jeg vil fixe på! Men hvilket program skal jeg bruke? Jeg vil ikke ha et program der jeg må sitte å programmere alt selv, men et program der det er noen ferdige "skins" til XP'n min. Det kan godt være mulighet for å prøve å lage eget, men jeg må ha noe forhåndsdefinerte greier.

 

Jeg har brukt Samurize et stund for å få været osv, og den klarer jeg å modde farger osv på selv, men jeg må ha noe enkelt til taskbaren og.

 

Jeg snakker ikke om å bytte alt til MAC osv, men bare bytte "stil" på taskbaren, jeg vil at taskbaren skal fungere som før, men se annerledes ut!

Lenke til kommentar
Altså jeg, har lest side opp og side ned her, men jeg blir ikke klokere av det...

 

Jeg har veldig, veldig lyst på noe som sikkert er kjempeenkelt å fikse!

-Jeg vil ikke ha den vanlige startmenyen lenger. (Ikke sølv / blå)

-Jeg vil heller ikke ha den samme "baren" over alle vinduene. (Den som er standard blå)

 

Det er egentlig alt jeg vil fixe på! Men hvilket program skal jeg bruke? Jeg vil ikke ha et program der jeg må sitte å programmere alt selv, men et program der det er noen ferdige "skins" til XP'n min. Det kan godt være mulighet for å prøve å lage eget, men jeg må ha noe forhåndsdefinerte greier.

 

Jeg har brukt Samurize et stund for å få været osv, og den klarer jeg å modde farger osv på selv, men jeg må ha noe enkelt til taskbaren og.

 

Jeg snakker ikke om å bytte alt til MAC osv, men bare bytte "stil" på taskbaren, jeg vil at taskbaren skal fungere som før, men se annerledes ut!

last ned Windows Blinds.

___

EDIT: alt er ferdig, du trenger bare å velge skin og "apply"

Endret av Fur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...