Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor finner dere egentlig slike pene skins? Bruker dere StyleXP eller WinB? Kjører WinB her men finner bare en masse overstyla crap. Noe enkelt og pent noe, slik som dudee sin menu osv er fint.

 

Hvor? Gjerne til WinB. :wee:

5375824[/snapback]

 

 

Windowsblinds fucka alt opp med meg. Måtte kjøre alt i sikkerhetsmodus, og når jeg fjerna drittet funka det igjen. Bruker VS nå....synes det er bedre, ikke minst på grunn av flere skins å velge imellom

Lenke til kommentar
d ner ikke et eneste ikon på skrive bordet og objektdock er på autohide..... du ser ikke ikonene medmindre du vil se de :p

Det er fortsatt altfor mange. Du bruker ikke hvert eneste av de ikonene daglig gjør du vel? Får vondt av den startmenyen jeg :p

 

5375044[/snapback]

bruker ikke alle ikonene vær dag nei, men d er de jeg bruker og jeg syns d er bedre å lete seg gjennom objektdock istedenfor en overproppa startmeny :p

 

-Teddy-:

Customize.org

 

google etter Uxtheme patch neowin

Lenke til kommentar
Hermepave :p

14

5383359[/snapback]

 

 

Hehe...men du er ikke den eneste som liker hvite, pene stilrene ting vet du? Lette etter mye, men en blanding av Milk og Marina White var det som gikk best i lag. Skal selvfølgelig oppdateres om en stund...

Endret av Spar
Lenke til kommentar
Hermepave :p

14

5383359[/snapback]

 

 

Hehe...men du er ikke den eneste som liker hvite, pene stilrene ting vet du? Lette etter mye, men en blanding av Milk og Marina White var det som gikk best i lag. Skal selvfølgelig oppdateres om en stund...

5383421[/snapback]

hvilke ikoner bruker du på mindatamaskin, winamp og AoE 3?

Lenke til kommentar
Glemte jeg å nevne at man må ha en PRO pc for at et skal virke? :p

5373408[/snapback]

 

Eehh...hvor Pr0 da? Jeg har nettopp kjøpt meg ny pc, som jeg selv anser for å nesten være litt pro.... Rart at det ikke funker :thumbdown:

 

Jeg bruker versjon 7.5.311.0..

 

Er det kanskje 8.0 man må ha? Eller er ikke den kommet ennå?

5373469[/snapback]

 

Du må ha MSN 7.0 ;)

 

Finnes såvidt jeg vet ikke skins til 7.5 enda...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...