Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://users.telenet.be/Robvdb/how_to_chan...otscreen_XP.htm

 

Der står det veldig greit. Dog må du ha PaintShop Pro, men du finner sikkert en demoversjon på hjemmesiden til dei som har laget programmet. Jeg har ikke fått det til helt selv enda, fikk bare bort bildet, men fikk ikke erstattet det. En gang glemte jeg å erstatte filen i windows/system32, så da ville ikke WinXp starte opp. Reinstallerte det bare, og alt var som før, med themes på XP og greier. Veldig greit.

 

 

EDIT: På et par sider tilbake er det en del poster om akkuratt det, veit ikke om det er til hjelp. Noe av det er heller ikke korrekt.

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å ta sjanens? De 2 sekundene 1 gang i uka jeg ser det bildet plager meg ikke akuratt

Sjanens? Uansett, hvorfor ikke gjøre de 2 sekundene så peeene som mulig? :p

5415742[/snapback]

 

 

Helt enig! Det er ut å brife med neonlys på L.A.N., nå skal man briefe med å ha byttet ut diverse forskjellige windows-bakgrunner. Noen som veit hvordan man bytter ut det der man skriver inn passordet?

 

EDIT: Ligger det i det programmet ditt, Tordenflesk?

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Hvordan funker den nederste delen av kalenderen din hvor det står hva som skjer dei neste dagene, f.eks. prøver osv?

5417246[/snapback]

 

Det er innebygd i rainlendar (kalenderen), eg dobbel klikker på ein av datoene og skriver inn hendelsen, så kjeme den automatisk opp på lista om det er mindre enn ei veke til det skjer og når det blir plass. Du kan og velge om det skal bli repetert ein gang i veka, månaden, året, osv.

Endret av dotGif88
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

And the road goes on for all eternity.

 

Bildet er litt modifisert, tok vekk alle taskbarikonene (trenger ikke se mine 100 millioner kjørende programmer :D )

 

EDIT: Må endre fila, ble litt stor :)

EDIT: Der ja :D

 

Bildet finnes her om noen er interesserte.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Hvordan funker den nederste delen av kalenderen din hvor det står hva som skjer dei neste dagene, f.eks. prøver osv?

5417246[/snapback]

 

Det er innebygd i rainlendar (kalenderen), eg dobbel klikker på ein av datoene og skriver inn hendelsen, så kjeme den automatisk opp på lista om det er mindre enn ei veke til det skjer og når det blir plass. Du kan og velge om det skal bli repetert ein gang i veka, månaden, året, osv.

5417434[/snapback]

 

Hvilken rainlendar er det?

Lenke til kommentar
hva konfigurerte du?

5423727[/snapback]

 

På hendelseslite skifta eg bakgrunn til heilt kvit, bytta teksten på begge til OCR A extended (den som var med skinnen) og fargen til lyse grå farge. Forandra størelsen på overskrifta til 10 og den på teksten til 8.

På hendelser skifta eg fargen til veldig lys oransj.

 

Trur det var alt eg gjorde.

Lenke til kommentar
hva konfigurerte du?

5423727[/snapback]

 

På hendelseslite skifta eg bakgrunn til heilt kvit, bytta teksten på begge til OCR A extended (den som var med skinnen) og fargen til lyse grå farge. Forandra størelsen på overskrifta til 10 og den på teksten til 8.

På hendelser skifta eg fargen til veldig lys oransj.

 

Trur det var alt eg gjorde.

5424028[/snapback]

ok...takk har denne:

 

jeg trenger anna font da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...