Gå til innhold

Ønsker mod xbox


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror neppe noen "legitime" nettbutikker selger ferdig modda XboX da jeg tror d r ulovlig og modde XboX(correct me if i'm wrong)

Ikke ulovlig - folk må virkelig ikke begynne å tro det. Med en gang folk begynner å få den oppfatningen, er det ikke lenge før en slik lov faktisk kommer, og da er vi alle blitt slaver under Microsoft!

Lenke til kommentar

Det er på en måte ulovlig for du kopiererer jo Copyrighted materiale som strider mot en eller annen paragraf et elelr annet sted, og derfor er det ingen butikk kjeder som selger dette. Moddere derimot gjør dette, men tar ofte en del overbetalt for dette, og det med at de gir garanti e det bare å stole på deres ord for elelrs står du med ingen beviser :dontgetit:

Lenke til kommentar
Det er på en måte ulovlig for du kopiererer jo Copyrighted materiale som strider mot en eller annen paragraf et elelr annet sted, og derfor er det ingen butikk kjeder som selger dette.

Uhm, hvaforrnoe? Copyrighted materiale? Hvor da?

 

Når du kjøper en Xbox er den DIN og du kan gjøre hva du vil med den, siden den er DIN. Det inkluderer også å fjerne den orginale tullebiosen og laste ned f. eks en Linux-BIOS fra nettet. Garantien går, men ulovlig? Neppe!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

ah, det er på ingen måte ulovlig og det er mange nettbutikker som både selger modchip separat og de tilbyr seg også å motta din xbox for så å modde den + at du får garanti.

dog slikt snakk og referanse til disse nettbutikkene er ikke tillatt på forumet, sist gang jeg nevnte en slik nettbutikk fikk jeg advarsel :p

Lenke til kommentar

Hammar.no Har ferdig moddet xbox

Det er ikke ulovlig å modde xbox eller å selge moddet xbox.

Det eneste som er ulovlig er å bruke den modda xboxen til å pirat kopiere spill.

Og å bruke den modda xboxen når du bruker xbox live. Derfor er de fleste moddet med bryter eller en annen form for å unngå å bli bannet når du skal spille.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...