Gå til innhold

OnePlus 3T tråden


Olavxxx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk min i går, bestillte nyttårsaften fra Oppomart.

Rask og fin. Litt overrasket over størrelsen(lengden), litt som iphone, bredt område over og under skjermen.

Superrask fingeravtrykk-leser!

Installerte opera-vpn appen, satte til Germany, og lastet ned nyeste 4.01 og Nougat 7.0.

 

Lurer på tips til et par ting:

Behøver meny-knapp til et par apper. Prøvde å bruke de adaptive knappene nede ved hjem-knappen, og legge inn den ene som meny, ved lang eller dobbelklikk. Funker ikke! Om jeg legger inn som start av kamera, eller annen funksjon, virker dette. Endte opp med å legge inn navigasjonslinje på skjermen, under knappe-settings.

 

Ellers, jeg ønsker lydfunksjonen lyd-vibrer-stille. Ikke helt optimalt her! Lyd-slideren er en god ide, men skjønner at i Nougat ble det litt rot? Lyd-ikke forstyrr-stille. Men ingen kun vibrer!? Får ikke skrudd av lyden ved å bruke volum-knapp.

Måtte installere en quick-settings app. Lar slideren stå fast på lyd, og velger vibrer og stille fra den nye topp-nav-linja.

 

 

Lenke til kommentar

Opplever tilfeldig batteri tapping på min. I dag tidlig forsvant 12% på en halv time etter at jeg tok den av laderen. Tlf var ikke i bruk og i tilleg gikk den varm. Har opplevd dette noen ganger. Er på Nougat og Oxygen os 4.0.1.

På reddit ser jeg svært mange sliter med dette problemet nå. Virker som det er Facebook / messenger som er synderen.

 

Ikke noe problem for meg da, brukt 6% strøm på 8 timer nå. Lite bruk da, men noen samtaler og eposter har det blitt

Lenke til kommentar

Har verken Facebook eller Messenger.

Hvis du bruker snapchat kan du gå inn på instillinger > apper > snapchat > varsler

Deretter tar du valget "på låseskjermen" til "ikke vis varsler".

 

I tillegg kan du gå inn på batteristatus i statusmenyen, så velger du "flere instillinger", deretter går du på [...] menyen "Agressiv slumring og dvalemodus". Slå på den funksjonen, men slå den av for Android Wear, Sonos, ANT Radio service, Ingress og Pokemon go hvis du bruker de appene. ANT Radio Service bør du i det minste slå av for (den vil da brukes av mange medietjenester når du låser skjermen).

Lenke til kommentar

Dere som har bestilt fra Oppomart får vel Us eller Kinesisk versjon som da mangler enkelte 4G band her i Norge?

 

Min første One Plus Telefon manglet disse bandene da jeg bestillte Amerikansk utgave, sitter nå på en Europeisk One Plus 2.

Den jeg fikk tilsendt er den Europeiske utgaven som skal dekke alle 4G band. Har selv Telenor og 4G+.

Lenke til kommentar

 

Dere som har bestilt fra Oppomart får vel Us eller Kinesisk versjon som da mangler enkelte 4G band her i Norge?

 

Min første One Plus Telefon manglet disse bandene da jeg bestillte Amerikansk utgave, sitter nå på en Europeisk One Plus 2.

Den jeg fikk tilsendt er den Europeiske utgaven som skal dekke alle 4G band. Har selv Telenor og 4G+.

 

 

Du fikk med Europeisk lader?

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har kinaversjonen, men har ikke hatt problemer med telenordekning i alle fall.

Fått 54mbit/s innomhus med ca 50% dekningskvalitet i Bergen sentrum.

 

Howard i tråden her brukte vel ICE, vet ikke om noen har testet med netcom?

 

Kinaversjonen mangler LTE Band 20 eller 800 Mhz, det er No Go for meg her på bygda, mens den Amerikanske mangler 3 og 20 eller 1800 og 800 Mhz.

Lenke til kommentar

 

 

Dere som har bestilt fra Oppomart får vel Us eller Kinesisk versjon som da mangler enkelte 4G band her i Norge?

 

Min første One Plus Telefon manglet disse bandene da jeg bestillte Amerikansk utgave, sitter nå på en Europeisk One Plus 2.

Den jeg fikk tilsendt er den Europeiske utgaven som skal dekke alle 4G band. Har selv Telenor og 4G+.

Du fikk med Europeisk lader?

Lader med overgang.

Lenke til kommentar

 

 

 

Dere som har bestilt fra Oppomart får vel Us eller Kinesisk versjon som da mangler enkelte 4G band her i Norge?

 

Min første One Plus Telefon manglet disse bandene da jeg bestillte Amerikansk utgave, sitter nå på en Europeisk One Plus 2.

Den jeg fikk tilsendt er den Europeiske utgaven som skal dekke alle 4G band. Har selv Telenor og 4G+.

Du fikk med Europeisk lader?

Lader med overgang.

 

 

Da er det nok ikke Europeisk versjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...