Gå til innhold

OnePlus 3T tråden


Olavxxx

Anbefalte innlegg

 

Det er kommt VoLTE til one Plus 2 iallefall, men jeg kunne heller ikke aktivere det, men det skal fungere med Jio (Indisk tele selskap) Etter som jeg har forstått må Telenor inngå en avtale med One Plus, det nytter ikke at en kundebehandler som har det som deltidsjobb sitter å sier at det fungerer bare ved at Telenor Støtter VoLTE og at One Plus sine telefoner støtter det.

 

 

Ja, det er sant. Men for at det i det heletatt skal fungere må man ha tilgang til de riktige instillinge, på oneplus sine forum så melder mange at de mangler instillingene etter at de oppgraderte til OOS 4.0, mens andre fortsatt ha tilgang til tjenesten.

 

 

Instillingene er der om nettverket støtter telefonen din.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Det er kommt VoLTE til one Plus 2 iallefall, men jeg kunne heller ikke aktivere det, men det skal fungere med Jio (Indisk tele selskap) Etter som jeg har forstått må Telenor inngå en avtale med One Plus, det nytter ikke at en kundebehandler som har det som deltidsjobb sitter å sier at det fungerer bare ved at Telenor Støtter VoLTE og at One Plus sine telefoner støtter det.

 

Ja, det er sant. Men for at det i det heletatt skal fungere må man ha tilgang til de riktige instillinge, på oneplus sine forum så melder mange at de mangler instillingene etter at de oppgraderte til OOS 4.0, mens andre fortsatt ha tilgang til tjenesten.

Instillingene er der om nettverket støtter telefonen din.
Det har du rett i, men de som melder at de hadde instillingene før 4.0 kom ut mistet den når de oppgraderte. Mens andre ha den før og har den fortsatt. Endret av Okdokk
Lenke til kommentar

Angående 4G-bånd, ser jeg på iwill.no sin hjemmeside at telefonen støtter 1, 3 og 7. Dermed støtter den ikke bånd 8 eller 20, som er henholdsvis 900 og 800 MHz.

 

http://www.iwill.no/Mobiltelefon+Android.439/OnePlus+3T+4G+5.5%22+FHD+1920x1080+AMOLED+Android+-+S%F8lvgr%E5.4853.html

 

Men på gsmarena.com står den oppgitt med følgende bånd for global version: 1, 3, 5, 7, 8, 20, 38 og 40 MHz

 

http://www.gsmarena.com/oneplus_3t-8416.php

 

Kunne nemlig tenkt meg å kjøpe enten One Plus 3t eller en Xiaomi-telefon fra iwill.no, men ingen av de telefonene står angitt med støtte for annet enn bånd 1, 3 og 7. Nå ferdes jeg normalt der det er god 4G-dekning, samt at dersom det ikke er sender med båndene 8 eller 20, slår vel telefonen over på 3G-nettet.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min 3T fra USA. Det er en internasjonal versjon med støtte for alle de nevnte båndene.

Gikk for 128GB versjonen og endte opp med og betale 6000,- inkludert moms.

Ser den har steget litt i pris fra når jeg kjøpte den.

OnePlus 3T

 

Hadde du bestillt direkte fra Oneplus og fraktet med mailboxde hadde du landet på ca 5500,- sist jeg kjøpte min One Plus 2 og sendte med mailboxde slapp jeg momsen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spørsmålet er hvor rask WiFi du trenger?

Dekningsmessig har jeg ca samme dekning på PC som mobilen (mangler en strek). Da er routeren gjennom 4 vegger og ca 30 meter unna. Routeren står også rett ved siden en Sonoshøyttaler og en iMac, som nok neppe er veldig heldig. Det er også stålstendere i rommene.

Bare så det er sagt, motorola x force klarer fint 500\500 mbit uten noe problem.

Ikke dårlig for en mobil til ca 2600 kr. Tror nok din klarer 940 mbit hvis det er 3 channel.

 

Men klarer ikke å laste ned spill fortere en 32 MB\S. Eller større nedlasting noe treg på oppdateringer av android eller installere flere apper samtidig, tror android er problemet der.

 

Vet lite om det er normalt med 45 varmegrader på morderne smartelefoner i dag?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Da har jeg bestilt en Oneplus 3T fra Oppomart nå ikveld.  :) 

Er det noen som med dårlige erfaringer med de eller kjenner noen? Jeg har lest noen erfaringer fra dette forumet angående oneplus3 kjøp fra Oppomart og de har vært bare positive egentlige. Men ser at folk har lest en del dårlige reviews rundt de omkring men.

Hva som kommer med pakken fra Oppomart, orginal dash charger ?

Endret av vivastar
Lenke til kommentar

Jeg har hatt 3T i 4-5 mnd , virkelig ett knallkjøp, ikke noe tull i det hele tatt. Og den dashladinga er elsk!

Jeg kjøpte på Ebay  ,  for å være sikker på å få europeisk versjon.

Gleder meg til å prøve denne dash ladinga. Den telefonen jeg får er vell den kinesiske versjonen (A3010) Så jeg får vell bare belage meg på at jeg ikke har like god 4g dekning som før, men det er vell ikke et kjempestort problem akkurat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis du er litt handy, så får du sikkert kjøpt reserve skjerm på ebay, samt verktøy og varmepistol. Hvordan man skifter skjerm søker du opp på YouTube. Enkleste er vell å kjøpe skjerm med ramme, da blir jobben lettere å, hvis det er mulig å kjøpe skjerm med ramme (har ihvertfall gått ann på de mobilene jeg har skiftet på tidligere, Sony, LG og Samsung)

Endret av vivastar
Lenke til kommentar

Bestilte akkurat ny skjerm fra ebay etter ett fall i grusen fra 15 cm. Kun 3 mm på toppen av skjermen som virker. NM i uflaks.

 

Kan oppdatere når jeg har fått byttet

 

Topp. Har en liggende med sprekk i skjermen. Funker fint, men kunne tenkte meg å få byttet ut skjermen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bestilte akkurat ny skjerm fra ebay etter ett fall i grusen fra 15 cm. Kun 3 mm på toppen av skjermen som virker. NM i uflaks.

 

Kan oppdatere når jeg har fått byttet

Fått den nye skjermen enda? Vurderer sterkt å bestille en ny en fra eBay selv, men er redd det blir for mye knot å få byttet den selv.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Er det noen som ennå bruker 3T som kunne testet en app for meg?

Appen er DJI Ronin. Ikonet er en svart firkant med en rød sirkel som det står Ronin inni.

Fungerer ikke på min 3T. Ikonet som viser i app skuffen er en grønn android.

Orker ikke en factory reset hvis det ikke fungerer på andre 3T'er.

Lenke til kommentar

Er det noen som ennå bruker 3T som kunne testet en app for meg?

Appen er DJI Ronin. Ikonet er en svart firkant med en rød sirkel som det står Ronin inni.

Fungerer ikke på min 3T. Ikonet som viser i app skuffen er en grønn android.

Orker ikke en factory reset hvis det ikke fungerer på andre 3T'er.

funker for meg.. Ihvertfall til jeg kom til no registreringsgreier:)

Endret av Kai_g
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...