Gå til innhold

OnePlus 3T tråden


Olavxxx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har veldig lyst på denne telefonen. Lurer på hvor det er tryggest å bestille. Er Oppomart det beste valget? Ser noen er skeptisk her.

 

Jeg har hatt både One Plus One og One Plus Two, førstnevnte bestilte jeg direkte fra One Plus via Jetcarrier, den neste bestilte jeg også direkte men denne gang via mailboxde.com for å få den Europeiske modellen med alle 4G båndene, kommer nok også til å bestille min neste telefon slik.

 

Sist gang jeg bestillte fra mailboxde slapp jeg unna mva så telefonen kom på ca 4000,- totalt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723487

Har veldig lyst på denne telefonen. Lurer på hvor det er tryggest å bestille. Er Oppomart det beste valget? Ser noen er skeptisk her.

 

Jeg vurderer selv å kjøpe OP3T via den svenske OnePlus siden (4295 SEK 64GB) og sende det til Poste Restante Strømstad i Sverige. http://posterestantestromstad.no/

Det går båt fra Sandefjord til Strømstad regelmessig (Color Line og Fjord Line). Alternativt kan man kjøre ned dit.

 

Det har også seg slik at Tolldirektoratet har satt en grense på verdien av varer man kan ta med seg inn i Norge. Ligger man under grensen så slipper man å betale toll og avgifter. Har man vært utenfor Norge mindre enn 24 timer så er grensen 3000kr og for over 24 timer er det 6000kr.

 

Det eneste jeg er usikker på er om jeg må muligens overnatte i Strømstad for å slippe toll og avgifter.  :p Har noen andre erfaring med dette ?

 

Spørsmål til dere andre som har telefonen.

-Hvor mye betalte dere totalt? (inkl. toll og evt. moms)

-Hvordan liker dere mobilen så langt?

-Hvordan er Nougat?

 

 

 

Har veldig lyst på denne telefonen. Lurer på hvor det er tryggest å bestille. Er Oppomart det beste valget? Ser noen er skeptisk her.

 

Jeg har hatt både One Plus One og One Plus Two, førstnevnte bestilte jeg direkte fra One Plus via Jetcarrier, den neste bestilte jeg også direkte men denne gang via mailboxde.com for å få den Europeiske modellen med alle 4G båndene, kommer nok også til å bestille min neste telefon slik.

 

Sist gang jeg bestillte fra mailboxde slapp jeg unna mva så telefonen kom på ca 4000,- totalt.

 

Det er ut som du hadde rett, Oppomart selger den kinesiske modellen av telefonen. Ser man på specs så står det hvilken bands telefonen støtter. Misvisende nok står det på nettsiden at den fungerer i Europa/Asia/Australia når den helt klart ikke støtter alle bands i de regionene.

Lenke til kommentar

Har ingen måte å sjekke s7 på, men her er det jeg får fra oneplus 3t på cd kabel. Netgear r6300 router.post-13064-0-90991600-1486312673_thumb.png

Skal sies jeg ikke får bedre fra PCen..
Så jeg vil tro telefonen er raskere enn jeg klarer å måle.

Spørsmålet er hvor rask WiFi du trenger?
Dekningsmessig har jeg ca samme dekning på PC som mobilen (mangler en strek). Da er routeren gjennom 4 vegger og ca 30 meter unna. Routeren står også rett ved siden en Sonoshøyttaler og en iMac, som nok neppe er veldig heldig. Det er også stålstendere i rommene.

Jeg vil si at dekningen er god sånn sett.

Endret av Olavxxx
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har ingen måte å sjekke s7 på, men her er det jeg får fra oneplus 3t på cd kabel. Netgear r6300 router.attachicon.gifScreenshot_20170205-173501.png

 

Skal sies jeg ikke får bedre fra PCen..

Så jeg vil tro telefonen er raskere enn jeg klarer å måle.

 

Spørsmålet er hvor rask WiFi du trenger?

Dekningsmessig har jeg ca samme dekning på PC som mobilen (mangler en strek). Da er routeren gjennom 4 vegger og ca 30 meter unna. Routeren står også rett ved siden en Sonoshøyttaler og en iMac, som nok neppe er veldig heldig. Det er også stålstendere i rommene.

 

Jeg vil si at dekningen er god sånn sett.

Jeg får på virtualbox android 7:

android_6_ytelse.png

speedtest_android.png

Så det er mulig å få ganske mye raskere, før fikk jeg langt bedre nedlasting, så usikker på om jeg sitter på VPN eller virtualbox som er problemet eller appen. Har asus ac88u.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

 

Så det er mulig å få ganske mye raskere, før fikk jeg langt bedre nedlasting, så usikker på om jeg sitter på VPN eller virtualbox som er problemet eller appen. Har asus ac88u.

 

Jeg har ikke raskere nett enn det jeg klarer å måle med mobilen :p 

Lenke til kommentar

Litt usikker, og med varierende resultat etter googling, men er det noen med OnePlus som har VoLTE? Snakket med telenor og de sa at den skulle fungere, men finner ikke instillingene på telefonen.

 

Det er kommt VoLTE til one Plus 2 iallefall, men jeg kunne heller ikke aktivere det, men det skal fungere med Jio (Indisk tele selskap) Etter som jeg har forstått må Telenor inngå en avtale med One Plus, det nytter ikke at en kundebehandler som har det som deltidsjobb sitter å sier at det fungerer bare ved at Telenor Støtter VoLTE og at One Plus sine telefoner støtter det.

Lenke til kommentar

Det er kommt VoLTE til one Plus 2 iallefall, men jeg kunne heller ikke aktivere det, men det skal fungere med Jio (Indisk tele selskap) Etter som jeg har forstått må Telenor inngå en avtale med One Plus, det nytter ikke at en kundebehandler som har det som deltidsjobb sitter å sier at det fungerer bare ved at Telenor Støtter VoLTE og at One Plus sine telefoner støtter det.

 

 

Ja, det er sant. Men for at det i det heletatt skal fungere må man ha tilgang til de riktige instillinge, på oneplus sine forum så melder mange at de mangler instillingene etter at de oppgraderte til OOS 4.0, mens andre fortsatt ha tilgang til tjenesten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...