Gå til innhold

Får vi et gjensyn med GameCube på Nintendo Switch?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er noen spill jeg aldri fikk spilt på GameCube, blant annet Luigi's Mansion, så jeg håper det er noe i ryktet. Det hadde også vært fint å kunne spille Paper Mario: The Thousand Year Door igjen uten å måtte koble opp GameCuben. Der snakker vi et av tidenes beste RPG's.

 

Anbefaler emulatoren Dolphin.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Etter gamecuben min røyk for en måned siden eller så jeg hadde jeg dette vært litt kult. Går alltids an med Dolphin. Værste var at jeg aldri fikk runnet metroid prime før gamecuben min røyk det inkl også MP 2.

Samtidig har jeg veldig lyst å prøve som mange nevne her Paper Mario: The thousand year door.

Lenke til kommentar

 

Det er noen spill jeg aldri fikk spilt på GameCube, blant annet Luigi's Mansion, så jeg håper det er noe i ryktet. Det hadde også vært fint å kunne spille Paper Mario: The Thousand Year Door igjen uten å måtte koble opp GameCuben. Der snakker vi et av tidenes beste RPG's.

 

Anbefaler emulatoren Dolphin.

 

AtW

Dolphin er bare helt fantastisk. Søkte helt tilfeldigvis opp Dolphin i sommer og fant ut at det va nylig kommet ut versjon 5.0 og den var plutselig skikkelig forbedret. Fantastisk overaskelse.

 

Er skikkelig digg å spille f.eks SSX3, Tony Hawk 3, Resident Evil 2 og MGS: Twin Snakes i den.

 

Til Resident Evil 2 har jeg enda installert HD UI Mod som gir skarp meny / items + skarp tekst inne i spillet på alle tekstsfiler. Fin liten forbedring, men absolutt kjekk.

 

Definitivt beste måten i spille gjennom spillet på inntil RE2 Remake kommer. Enda etter det så vil dette fortsatt være beste måte å gjenoppleve originalen.

Lenke til kommentar

 

Det er noen spill jeg aldri fikk spilt på GameCube, blant annet Luigi's Mansion, så jeg håper det er noe i ryktet. Det hadde også vært fint å kunne spille Paper Mario: The Thousand Year Door igjen uten å måtte koble opp GameCuben. Der snakker vi et av tidenes beste RPG's.

 

Anbefaler emulatoren Dolphin.

 

AtW

Anbefales på sterkeste, det er også tilegg som hjelper på skarpheten på støre oppløysninger og beste...Du kan få spill opp til 60 fps ! men er litt ressurse krevende får å gå smertefritt.

 

Dolphin foretrekker jeg faktisk nå over orginal konsollene. wii og gamecube. Spesielt nå som det er "smertefritt" å få orginal kontrollere til å koble til (gamecube med smash adapter)

Lenke til kommentar

Det er noen spill jeg aldri fikk spilt på GameCube, blant annet Luigi's Mansion, så jeg håper det er noe i ryktet. Det hadde også vært fint å kunne spille Paper Mario: The Thousand Year Door igjen uten å måtte koble opp GameCuben. Der snakker vi et av tidenes beste RPG's.

 

 

Enig! Paper Mario til GC er trolig beste jeg har spilt i serien. Håper vi får Super Mario Sunshine også. Vet det er mange som ikke likte dette, men personlig så er dette ett av de beste for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...