Jump to content
akelbo

Slik blir Crash Bandicoot-spillenes nyversjoner

Recommended Posts

The first games were the best ones! This looks wayy to much edited and the models are blown up to the extreme... If you want to play this series of crash then play the first original versions of the game. = D

Annonse

Hmm utvilket av Vicarious Visions og utgitt av activitision. Utvikleren er ok nok, satser på Activision ikke cocker til alt med pengene sine.

Ser helt ok ut, kan ikke klage på grafikken fordi den er så sylklar at vi faktisk ser hvor crude den gamle grafikken var.

Sikkert helt greit, spesielt siden jeg nå evt kan prøve det på PS4en min.

Forandring kan fryde.

Dette håper jeg blir bra! :)

Jeg spiller fortsatt de gamle på PSP. Men merker at det skal bli godt med litt bedre grafikk og på stor skjerm.

Håper så inderlig på at de ikke endrer alt for mye i gameplay...

Håpet virkelig å få se Crash Bandicoot på Playstation Experience i år og Sony skuffet ikke. Gleder meg til å få dette selv å se om spillet føles like "tight" å spille som de originale.

Her er en full gameplay video av demoen som var på PSX:

Typisk HD-remake, det er tatt for mange snarveier i å øke antall piksler og resultatet er ikke bra.

Edited by BadCat

Crash Bandicoot ser så mye tykkere ut, sikkert fordi de har prøvd å gjøre han mer "furry". Dette er synd, fordi bevegelsene ser så unaturlig ut i fra det jeg så fra CB1. CB4 hadde samme problem. Tror de bruker akkurat samme character model for alle 3 spillene, og det gjorde vel ikke Naughty Dog, så da blir det litt rart om han går i forskjellig hastighet i de 3 spillene.

The first games were the best ones! This looks wayy to much edited and the models are blown up to the extreme... If you want to play this series of crash then play the first original versions of the game. = D

Bad thing is the controllers are horrible on the old versions..

But yea i agree that the graphics are over the top

Håpet virkelig å få se Crash Bandicoot på Playstation Experience i år og Sony skuffet ikke. Gleder meg til å få dette selv å se om spillet føles like "tight" å spille som de originale.

Her er en full gameplay video av demoen som var på PSX:

https://youtu.be/K2Fo3Ip5Myc

Fra de inntrykkene jeg har sett folk snakke om virker det som om det spiller ganske likt som originalen. Får håpe jeg har samla sammen litt mer skills enn jeg hadde i 1996 isåtilfelle :)