Sheldon C Skrevet 3. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2016 Ny funksjon i Netflix, film/serie kan lastes ned til enhet (mobil, nettbrett) og ses offline. Kun utvalgte titler, men relativt bra utvalg. Har testet og det fungerer fint, spørsmålet er som følger: Må man ha aktivt Netflux abonnement for å se nedlastede titler? Ideen er selvfølgelig å laste ned en haug før abonnementet går ut.. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2016 (endret) Hvis de ikke finner opp hjulet på nytt, og gjør som Spotify, vil man måtte logge inn månedlig uansett for å holde offline-innholdet "aktivt". Kanskje de gjør det på en annen måte, men siden Netflix ikke har blitt så store som de er ved å være totalt tilbakestående, kan man regne med at planen din ikke vil fungere. I alle fall ikke særlig lenge. Endret 5. desember 2016 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 5. desember 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2016 Da gjenstår det å se om Netflix har tettet smutthullet for min geniale plan. Abonnementet mitt går ut 20 des, kommer tilbake med testrapport. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 23. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2016 (endret) Kanskje litt offtopic men er det noen som kan fortelle meg om "the trust", "interstellar" og "the way back" ligger på netflix? Jeg får ikke til å søke i databasen deres hvis jeg ikke reaktiverer abonnementet mitt først. Enten har Viaplay akkurat begynt å ta betalt for "the trust", eller så var det netflix jeg så den på gratis. Endret 23. desember 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2016 (endret) The trust og the way back ligger der ja. Interstellar har vært der, men tydeligvis ikke nå lenger da jeg ikke finner den. Om du skal ordne abb bvil jeg anbefale Stranger Things som er en bra spenningsserie, og Rick and Morty som er en tegnefilmserie for voksne. Morsomt. Endret 23. desember 2016 av Complexity Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 23. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2016 (endret) The trust og the way back ligger der ja. Interstellar har vært der, men tydeligvis ikke nå lenger da jeg ikke finner den. Om du skal ordne abb bvil jeg anbefale Stranger Things som er en bra spenningsserie, og Rick and Morty som er en tegnefilmserie for voksne. Morsomt. Takk! Da blir det netflix. Og skal sjekke ut de der seriene God jul! Endret 23. desember 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 24. desember 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2016 Da gjenstår det å se om Netflix har tettet smutthullet for min geniale plan. Abonnementet mitt går ut 20 des, kommer tilbake med testrapport. Dessverre, nedlastede filmer kan ikke spilles uten et aktivt netflixabonnement. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2016 Finnes det virkelig ikke mulighet for å laste ned til SD kort? Tenkte å laste ned litt serier til min mor som skal reise til Thailand i Januar, men ser jaggu ut til at man må bruke andre sider for å få muligheten til det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 24. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2016 (endret) TheKims: Har du prøvd Amazon Prime Video? Jeg vet ikke om det er så godt utvalg men det er billig og filmene kan lagres på SD-kort. Endret 24. desember 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 1. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2017 www.123movies.cz bestest. Har alt in an instant. Også serier. Trenger ikke netflix eller popcorn time lenger nå. Unsubba til netflix dagen jeg fant den siden. Stort pluss for at playeren også er top notch. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2017 Seems legit. Eller ikke... Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 4. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2017 Nå kan man lagre filmer fra netflix på minnekort også Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 5. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2017 Seems legit. Eller ikke... Er legit. Tro det eller ei Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2017 Ei. De er vel ikke noe bedre eller verre enn andre gratis strømmetjenester. Jeg stiller meg sterkt tvilende til at en CAM-release av Resident Evil: The Final Chapter er mer lovlig i Tsjekkia enn noe annet sted, og "vi bare linker til innholdet" er ikke noe nytt argument. Ikke misforstå, jeg applauderer initiativet, og håper at dette i fremtiden blir den eneste måten for filmdistribusjon, men lovligheten av slike sider i dag er høyst tvilsom. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 6. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2017 Ei. De er vel ikke noe bedre eller verre enn andre gratis strømmetjenester. Jeg stiller meg sterkt tvilende til at en CAM-release av Resident Evil: The Final Chapter er mer lovlig i Tsjekkia enn noe annet sted, og "vi bare linker til innholdet" er ikke noe nytt argument. Ikke misforstå, jeg applauderer initiativet, og håper at dette i fremtiden blir den eneste måten for filmdistribusjon, men lovligheten av slike sider i dag er høyst tvilsom. Fra FAQ'en deres: 'Is it legal to watch movies on 123Movies.to ? Absolutely, Watching is totally legal. We also do not host the movies, we link to them.' Uansett. Hvorfor er det så ekstremt viktig for deg at det er lovlig? Lenke til kommentar
0laf Skrevet 6. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2017 Fra FAQ'en deres: 'Is it legal to watch movies on 123Movies.to ? Absolutely, Watching is totally legal. We also do not host the movies, we link to them.' Selv om Hassan fra Ytre Mongolia setter opp "cocaine4you dott mn" og skriver at kokain er helt lovlig så fremt du kjøper direkte fra Hassan, så er det ikke nødvendigvis slik. Det kommer liksom ikke som et sjokk at en nettside som driver med noe ulovlig selv hevder det er lovlig. Lenking til, og også strømming av kopibeskyttet innhold er tross alt i strid med de fleste lands lovgivning. I Norge har det vært litt diffust, men ny åndsverkslov er rett rundt hjørnet. Tidligere har jo også Pirate Bay, Kickass, flere andre torrentsider samt Mega hevdet de driver med lovlige ting, uten at det har sett ut til å hjelpe stort. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 6. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2017 Fra FAQ'en deres: 'Is it legal to watch movies on 123Movies.to ? Absolutely, Watching is totally legal. We also do not host the movies, we link to them.' Selv om Hassan fra Ytre Mongolia setter opp "cocaine4you dott mn" og skriver at kokain er helt lovlig så fremt du kjøper direkte fra Hassan, så er det ikke nødvendigvis slik. Det kommer liksom ikke som et sjokk at en nettside som driver med noe ulovlig selv hevder det er lovlig. Lenking til, og også strømming av kopibeskyttet innhold er tross alt i strid med de fleste lands lovgivning. I Norge har det vært litt diffust, men ny åndsverkslov er rett rundt hjørnet. Tidligere har jo også Pirate Bay, Kickass, flere andre torrentsider samt Mega hevdet de driver med lovlige ting, uten at det har sett ut til å hjelpe stort. Can't stop something people want. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2017 Hvorvidt det er lovlig eller ikke er kun viktig for meg når det er pip åpent og ukryptert. Da holder jeg meg unna, uansett hva de selv hevder å være. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 6. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2017 Hvorvidt det er lovlig eller ikke er kun viktig for meg når det er pip åpent og ukryptert. Da holder jeg meg unna, uansett hva de selv hevder å være. Da går du glipp av noe fantastisk som ikke kan måle seg med noe annet innenfor samme sjanger. Men det får være ditt nedsig. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 6. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2017 Da går du glipp av noe fantastisk som ikke kan måle seg med noe annet innenfor samme sjanger. Men det får være ditt nedsig. Virkelig, en nettside kjent for å være full av spamware, virus og annet, full av reklame og popups, er bedre en alternativene (som også er fulle av spam og popups). http://rainierland.com/ http://niter.co/ http://yify.live/ osv ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå