Gå til innhold

Netflix - Last ned film


Sheldon C

Anbefalte innlegg

Ny funksjon i Netflix, film/serie kan lastes ned til enhet (mobil, nettbrett) og ses offline. Kun utvalgte titler, men relativt bra utvalg.

 

Har testet og det fungerer fint, spørsmålet er som følger: Må man ha aktivt Netflux abonnement for å se nedlastede titler?

 

Ideen er selvfølgelig å laste ned en haug før abonnementet går ut..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis de ikke finner opp hjulet på nytt, og gjør som Spotify, vil man måtte logge inn månedlig uansett for å holde offline-innholdet "aktivt". Kanskje de gjør det på en annen måte, men siden Netflix ikke har blitt så store som de er ved å være totalt tilbakestående, kan man regne med at planen din ikke vil fungere. I alle fall ikke særlig lenge.

Endret av Ar`Kritz
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest medlem-329093

Kanskje litt offtopic men er det noen som kan fortelle meg om "the trust", "interstellar" og "the way back" ligger på netflix? Jeg får ikke til å søke i databasen deres hvis jeg ikke reaktiverer abonnementet mitt først. Enten har Viaplay akkurat begynt å ta betalt for "the trust", eller så var det netflix jeg så den på gratis.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

The trust og the way back ligger der ja.

Interstellar har vært der, men tydeligvis ikke nå lenger da jeg ikke finner den.

 

Om du skal ordne abb bvil jeg anbefale Stranger Things som er en bra spenningsserie, og Rick and Morty som er en tegnefilmserie for voksne. Morsomt.

Takk! :) Da blir det netflix. Og skal sjekke ut de der seriene :) God jul!

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

TheKims: Har du prøvd Amazon Prime Video? Jeg vet ikke om det er så godt utvalg men det er billig og filmene kan lagres på SD-kort.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ei. De er vel ikke noe bedre eller verre enn andre gratis strømmetjenester.

 

Jeg stiller meg sterkt tvilende til at en CAM-release av Resident Evil: The Final Chapter er mer lovlig i Tsjekkia enn noe annet sted, og "vi bare linker til innholdet" er ikke noe nytt argument.

 

Ikke misforstå, jeg applauderer initiativet, og håper at dette i fremtiden blir den eneste måten for filmdistribusjon, men lovligheten av slike sider i dag er høyst tvilsom.

Lenke til kommentar

Ei. De er vel ikke noe bedre eller verre enn andre gratis strømmetjenester.

 

Jeg stiller meg sterkt tvilende til at en CAM-release av Resident Evil: The Final Chapter er mer lovlig i Tsjekkia enn noe annet sted, og "vi bare linker til innholdet" er ikke noe nytt argument.

 

Ikke misforstå, jeg applauderer initiativet, og håper at dette i fremtiden blir den eneste måten for filmdistribusjon, men lovligheten av slike sider i dag er høyst tvilsom.

Fra FAQ'en deres:

 

'Is it legal to watch movies on 123Movies.to ?

Absolutely, Watching is totally legal. We also do not host the movies, we link to them.'

 

Uansett. Hvorfor er det så ekstremt viktig for deg at det er lovlig?

Lenke til kommentar

 

Fra FAQ'en deres:

 

'Is it legal to watch movies on 123Movies.to ?

Absolutely, Watching is totally legal. We also do not host the movies, we link to them.'

 

 

Selv om Hassan fra Ytre Mongolia setter opp "cocaine4you dott mn" og skriver at kokain er helt lovlig så fremt du kjøper direkte fra Hassan, så er det ikke nødvendigvis slik.

 

Det kommer liksom ikke som et sjokk at en nettside som driver med noe ulovlig selv hevder det er lovlig.

Lenking til, og også strømming av kopibeskyttet innhold er tross alt i strid med de fleste lands lovgivning.

I Norge har det vært litt diffust, men ny åndsverkslov er rett rundt hjørnet.

 

Tidligere har jo også Pirate Bay, Kickass, flere andre torrentsider samt Mega hevdet de driver med lovlige ting, uten at det har sett ut til å hjelpe stort.

Lenke til kommentar

 

Fra FAQ'en deres:

 

'Is it legal to watch movies on 123Movies.to ?

Absolutely, Watching is totally legal. We also do not host the movies, we link to them.'

 

Selv om Hassan fra Ytre Mongolia setter opp "cocaine4you dott mn" og skriver at kokain er helt lovlig så fremt du kjøper direkte fra Hassan, så er det ikke nødvendigvis slik.

 

Det kommer liksom ikke som et sjokk at en nettside som driver med noe ulovlig selv hevder det er lovlig.

Lenking til, og også strømming av kopibeskyttet innhold er tross alt i strid med de fleste lands lovgivning.

I Norge har det vært litt diffust, men ny åndsverkslov er rett rundt hjørnet.

 

Tidligere har jo også Pirate Bay, Kickass, flere andre torrentsider samt Mega hevdet de driver med lovlige ting, uten at det har sett ut til å hjelpe stort.

 

Can't stop something people want.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...