Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Problemer med vekt og snorking etter røykeslutt


Storefot

Anbefalte innlegg

Etter at jeg slutta å røyke 8 mnd. siden har jeg lagt på meg nesten 10 kilo og blitt overvektig, er ikke sikker på om det har noe relasjon til mitt problem, men når jeg sover switcher jeg etter en stund over to en type pusting some gjør at jeg lager en slags "snorke" lyd når jeg puster in med nesa.... dette fører til at jeg aldtid har sår og tørr hals pga. denne typen pusting.... , det kan til og med hende når jeg er våken at jeg noen ganger gjør en eller 2 pust som dette og lager en slags kremtle eller snorke lyd når jeg puster... , jeg kan gjøre denne typen pusting hvis jeg vil også , jeg må bare dra in hardt med nesa og la pusten gå ned i halsen så får jeg denne opplevelsen og snorke lyden, så selv om jeg puster normalt , kan jeg switche om hvis jeg vil når jeg er våken og replikere det som skjer når jeg sover... er det noen som har peiling på hva dette er eller kan vere ? takker.

 

litt vanskelig å forklare men håper noen forstår hva jeg mener...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv damp, kan hjelpe deg med å få deg vekk fra godisen og annen snacks. Grunnen til vektøkning etter røykslutt er fordi du leter etter noe annet å fikle med, og mat er lett tilgjengelig i dagens samfunn. Hvorfor spise kake når du kan dampe det liksom?

Du snorker nok mer nå fordi du har lagt på deg. 

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...