Gå til innhold

TEST: Xiaomi Mi Mix


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beste mobil på markedet - perfekt størrelse - Huawei MediaPad M2 8" nettbrett 32 GB LTE (gull)kr. 3 487,- på Elkjop.no
1. Kjapt nok kamera til action-bilder på racingbanen
2. Stor nok skjerm til å kjøre Photoshop Express bildebehandling
3. Beste Mediasenter i bilen.
4. Bedre lyd enn iPhone, Samsung, Lumia, Sony osv.
5. Bedre batteritid enn alle
6. Et komplett multimediadatasenter for håndholdt bruk
7. Elegant trafikksikkerhet - Huawei TalkBand B2 Smart Bracelet - Golden


8. Utrolig effektiv glassoverflate som presisjonsmusematte for Anywhere MX
 
HUAWEI_TalkBandB2_gold_smartwatch_SMALL-

Hvis noen ønsker real-time test av en mobil de mener er bedre enn denne så tar jeg gjerne utfordringen - hit me  :w00t: 

http://www.youtube.com/watch?v=37fIJzBwwuE

Endret av flageborg
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så hvordan er det å kjøpe denne fra f.eks. Dx.com? Bryr meg ikke så mye om jeg får menyer på norsk. Engelsk funker fint det!

I grunn veldig lett. Legg i handlekurven og betal med Paypal (hvis du har det) og vent 2-4 uker på varen. Veldig trygg butikk å handle fra.

 

Men av 2 grunner ville jeg selv ikke ha gjort det. * Du mister de gode rettighetene vi har som forbrukere på elektronikk kjøpt innenlands og nr. 2 - Du må betale norsk moms (25%) når den kommer inn i landet. Men som jeg har nevnt tidligere i denne tråden så er det 2000,- (ca.) spart å kjøpe den rett fra dx.com

Lenke til kommentar

 

Så hvordan er det å kjøpe denne fra f.eks. Dx.com? Bryr meg ikke så mye om jeg får menyer på norsk. Engelsk funker fint det!

I grunn veldig lett. Legg i handlekurven og betal med Paypal (hvis du har det) og vent 2-4 uker på varen. Veldig trygg butikk å handle fra.

 

Men av 2 grunner ville jeg selv ikke ha gjort det. * Du mister de gode rettighetene vi har som forbrukere på elektronikk kjøpt innenlands og nr. 2 - Du må betale norsk moms (25%) når den kommer inn i landet. Men som jeg har nevnt tidligere i denne tråden så er det 2000,- (ca.) spart å kjøpe den rett fra dx.com

 

Hvordan sparer du 2000,-? Den koster 8399,- fra dx.com (og enda mer fra DX EU)?

Lenke til kommentar

 

 

Så hvordan er det å kjøpe denne fra f.eks. Dx.com? Bryr meg ikke så mye om jeg får menyer på norsk. Engelsk funker fint det!

I grunn veldig lett. Legg i handlekurven og betal med Paypal (hvis du har det) og vent 2-4 uker på varen. Veldig trygg butikk å handle fra.

 

Men av 2 grunner ville jeg selv ikke ha gjort det. * Du mister de gode rettighetene vi har som forbrukere på elektronikk kjøpt innenlands og nr. 2 - Du må betale norsk moms (25%) når den kommer inn i landet. Men som jeg har nevnt tidligere i denne tråden så er det 2000,- (ca.) spart å kjøpe den rett fra dx.com

 

Hvordan sparer du 2000,-? Den koster 8399,- fra dx.com (og enda mer fra DX EU)?

 

 

Liten rettelse på meg selv: Den koster 9000,- på www.iwill.no, men den var på 11 000,- nylig. Bare jeg som ikke husket at den var satt ned. Koster 7510 på www.dx.com btw.

Lenke til kommentar

 

 

....

Men: hvorfor skal folk stresse med å kjøpe telefoner fra utlandet, med begrenset funksjonalitet, når det norske markedet flyter over av Androider der alt virker, og du får fulle forbrukerrettigheter?

 

Fordi det flyter ikke over av telefoner som har stor skjerm som denne på 6,44"

Helt riktig. Den siste som kom til Norge i denne størrelsen var Sony Ericsson Xperia Z Ultra, hvis jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...