Gå til innhold

TES: Diskuter Morrowind

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får noen ganger lyst til å spille Morrowind igjen.Har lyst til å dra fram min lvl 5. char som jeg begynte på rett etter at jeg sluttet.Han hadde sånn assasin armor fra tribunal expansion pack(litt dårlig hukommelse,så jeg husker ikke hva de het) og ta fram pil og bue og skyte ned alle vaktene fra terrasen i orc huset i Caldera. :yes:

Skrevet

jeg tror at imperial er mest populær. siden klasser som argonian, kajhit og andre beast raser ikke kan bruke boots og full helmets, noe som gir dem en dårligere armor rating.

Skrevet (endret)

Visdomsord, super-data45 :)

Jeg synes nesten synd på de som ikke opplever lykken/gleden man får i spillet. Enda verre er det med de som ikke har spilt no annet en Conter-strike.

Morrowind - I'm lovin it

Endret av CobraM
Skrevet
that does it.. nå rydder jeg opp i maskinen og instalerer morrowind! :w00t:

mest for å høre den nydelige musikken.. :yes:

:w00t:

Det er faktisk en stund siden jeg spilte det også, tror jeg fortsetter med personen min :)

Skrevet

Ja. Føltes ut som jeg åpnet en diger verden. Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre og hadde ikke peiling på hva som var poenget i spillet. Gikk rundt og preket med folk, og plutselig fikk jeg et oppdrag.

Skrevet

Samme her. Første characteren hadde jo så crappy skills vet du. Satte de opp selv, så jeg hadde ikke peil på hva de var.. :) Han ble level 38 til slutt, før jeg begynnte på nytt.. Har han såklart enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...