Gå til innhold

TES: Diskuter Morrowind


Anbefalte innlegg

Jeg er skikkelig dårlig og jeg skammer meg ikke over det! HAEHA. Men uanset. Bør jeg velge "ferdigmekket" class, eller er custom bra. Husk at jeg kan ca. NULL om dette spillet!

 

mvh Lars Pedersen

Velg det du føler for!! Jeg lager alltid min egen class, fordi jeg synes det er mer spennende.. Pluss at jeg kan få charen min til å gå i akkurat den retningen jeg vil :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er skikkelig dårlig og jeg skammer meg ikke over det! HAEHA. Men uanset. Bør jeg velge "ferdigmekket" class, eller er custom bra. Husk at jeg kan ca. NULL om dette spillet!

 

mvh Lars Pedersen

Hvis du ikke kan så mye om spillet så er det kanskje en fordel å velge en ferdig class, for så å mekke en selv senere.

Lenke til kommentar

Jeg fant det i den grotta der du får corprus disease. Ligger på samme "øya" som Gnaar Mok om jeg ikke husker feil. Hula heter noe sånt som Ilunibi eller... Ligger nede hos han sjefen som levere budskapet ifra *jernteppe igjen*... ja, han guden du ikke e så go venn me! :p Ligger BAK en kasse der. Kan ikke unngå å se den, der den ligger å skinner.. :D

Lenke til kommentar
Hva er deres favorittvåpen? jeg bruker vanligvis "Sunder" men den er så fantastisk stygg :thumbdown: at den er helt skrekkelig, men den er også ****** bra! :thumbup:

 

Daedric våpnene er jo klart også best, men de veier så mye, og jeg vil jo helst hoppe fra by til by. :(

Hmm. Jeg brukte mest ett glass-longsword trur jeg, husker ikke åssen enchanta det var, ellers likte jeg daedrik longswordet mitt

Absorb health 50. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...