Gå til innhold

[Løst] Kjøpte TV på elkjøp til 50k, nå til 27k.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg kjøpte denne på elkjøp for en måned og EN dag siden of 50 000,-, hvem tenkte da vell på black friday..

 

Nå kjører komplett.no den til 27 000,-.. Hvilke rettigheter har jeg? De reklamerer jo for åpent kjøp i 60 dager?

 

Jeg har selvfølgelig kastet emballasjen, men jeg tenkte om jeg kjøper nytt fra komplett, og pakker tven inn i det (eventuelt bare bytte TV??), og leverer det tilbake til elkjøp, får jeg tilbake pengene da? 

 

Det er jo kanskje verdt 2-3 timers bry for 23000kr..

 

Takker for svar! Helst raskt! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg kjøpte denne på elkjøp for en måned og EN dag siden of 50 000,-, hvem tenkte da vell på black friday..

 

Nå kjører komplett.no den til 27 000,-.. Hvilke rettigheter har jeg? De reklamerer jo for åpent kjøp i 60 dager?

 

Jeg har selvfølgelig kastet emballasjen, men jeg tenkte om jeg kjøper nytt fra komplett, og pakker tven inn i det (eventuelt bare bytte TV??), og leverer det tilbake til elkjøp, får jeg tilbake pengene da? 

 

Det er jo kanskje verdt 2-3 timers bry for 23000kr..

 

Takker for svar! Helst raskt! :)

Det er bare å levere den til Elkjøp. De har ingen problemer med angre retten :)

Lenke til kommentar

Du har ingen rettigheter her da 60 dagers angreretten startet den 21. november og du har derfor kun 30 dagers returrett - og derfor utrolig uflaks!

Du kan derimot ta kontakt med kundeservice og håpe (men ikke kreve) at du enten kan returnere etter fristen, eller få tilbake diffen som har på tilbud på sin egen nettside.

Lenke til kommentar

Hmmf, det er vel strengt tatt ikke Elkjøps skyld at Komplett kjører den billig.   Hadde det derimot vært samme stedet som nesten halverte prisen, da kunne jeg vært litt mer enig.   Men du kan jo alltids forsøke, det er jo ikke det.    Selv har jeg unnlatt å kjøpe noe elektronikk den siste tiden nettopp p.g.a Black Friday, men som du sier, ikke alle går rundt å tenker på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...