Gå til innhold

iPhone 7 vs Samsung edge 6?


Miss_star

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Min mening er uten tvil iPhone 7 foran S6 Edge. 

Hadde selv en S6, og batteritiden er nitrist - ellers fin telefon. 

 

Hva med en standard Galaxy S7? Knalltelefon!

 

Det var tanken min også. S7 eller S7 Edge er i mine øyne en bedre telefon enn både S6 Edge og iPhone 7.

 

 

Det er de nok, men liker utseende best med bøyde kanter men syns s7 edge er litt for stor rett og slett. :) Derfor det enda me s6 egde , den er vell hakket mindre om jeg ikke tar feil :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

s6 Edge er en del mindre enn S7 Edge. Jeg synes også Edge utseendet er fint å se på, men jeg synes også det er veldig upraktisk. Har selv en S6 Edge, og jeg opplever ofte å trykke på ting jeg ikke mente å trykke på.

 

Ellers er det en bra telefon, bortsett fra batteritiden da, som er svak.

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar

Edge-designen er en idiotisk gimmick som gjør mobilen dyrere og samtidig kjipere å bruke. Ikke finnes det noen praktiske fordeler med det heller. S6 edge har dårlig batteritid, her er S7 og S7 edge mye bedre. Egentlig synes jeg Huawei P9 er det beste valget for tiden, hvertfall om kamera er viktigst.

Kan med hånda på hjertet si at jeg foretrekker S7s kamera over P9.

 

Huawei konsulenten som var på butikken vår sa selv at Leica stemplet bare var lisensert og at Leica ikke var involvert i utviklingen av kameraet på noen måte.

Lenke til kommentar

 

Kan med hånda på hjertet si at jeg foretrekker S7s kamera over P9.

 

Huawei konsulenten som var på butikken vår sa selv at Leica stemplet bare var lisensert og at Leica ikke var involvert i utviklingen av kameraet på noen måte.

 

 

Tja, det kommer nok litt an på hva man foretrekker. Jeg synes P9 helt klart er bedre å fotografere med. Fotoappen er bedre, og så går det jo an å holde i den uten at man feiltrykker på skjermen hele tiden. P9 har også litt bedre detaljoppløsning, bedre ytelse på høy iso og svarthvitt-modusen fungerer ganske så bra. RAW-filene fra Huaweien er også _mye_ bedre enn fra S7.

Lenke til kommentar

Edge-designen er en idiotisk gimmick som gjør mobilen dyrere og samtidig kjipere å bruke. Ikke finnes det noen praktiske fordeler med det heller. S6 edge har dårlig batteritid, her er S7 og S7 edge mye bedre. Egentlig synes jeg Huawei P9 er det beste valget for tiden, hvertfall om kamera er viktigst.

Har hatt P9, heilt ok telefon i mine øyne. Likte kamera og bildene på min iPhone 6s bedre enn på Huawei P9. Fikk på en måte rare farger til tider, spesielt i ansiktet (ikke ved selfie kameraet). Jeg er ikke noe interessert i bilder og fotografering så ikke ønskelig for meg å måtte skru på masse tilleggsgreier for å ta et enkelt bilde.

Endret av Miss_star
Lenke til kommentar

Da vil jeg tro en iPhone 7 er det beste valget. Edge er uansett bare irriterende, og iPhone 7 byr nok på den mest brukervennlige og sømløse brukeropplevelsen. :)

Huawei var god nok (foruten kamera) men den er knust og ødelagt så må ha ny, eller så hadde jeg beholdt den ? Har ikveld bestilt iPhone 7, tenkte etter å ha lest her og rundt på nette angående batteri er det like grdit å ta d nyeste ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...