Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

Jeg forsvarer ikke bruken av interneringsleirer/konsentrasjonsleirer, men hvis du ikke ser problemet ved å skille barn og foreldre på denne måten er du rett og slett ignorant. Farge-TV har ingenting med saken å gjøre, så hvorfor tar du det opp?

Fordi motpart unngår problemet med bruken av konsentrasjonsleire ... kanskje fordi det ikke kan skyldes på Trump.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forsvarer ikke bruken av interneringsleirer/konsentrasjonsleirer, men hvis du ikke ser problemet ved å skille barn og foreldre på denne måten er du rett og slett ignorant. Farge-TV har ingenting med saken å gjøre, så hvorfor tar du det opp?

Det er vel vanlig i land man liker å sammenligne oss med(og hos oss), at barn skilles fra foreldre som har begått lovbrudd og skal sitte i varetekt/fengsel ol.? Endret av QS4MO8J3
Lenke til kommentar

Det er vel vanlig i land man liker å sammenligne oss med(og hos oss), at barn skilles fra foreldre som har begått lovbrudd og skal sitte i varetekt/fengsel ol.?

Det er ikke vanlig å skille barn og foreldre som kommer over grensa illegalt i noen av landene vi liker å sammenligne oss med.
Lenke til kommentar

Det er ikke vanlig å skille barn og foreldre som kommer over grensa illegalt i noen av landene vi liker å sammenligne oss med.

Det er vel vanlig i land man liker å sammenligne oss med(og hos oss), at barn skilles fra foreldre som har begått lovbrudd og skal sitte i varetekt/fengsel ol.?

Lenke til kommentar

Vel, jeg har forsøkt å påpeke at det kanskje er noe galt med å sette uskyldige barn i konsentrasjonsleirer til å begynne med.

Da tror jeg vi har snakket veldig rundt hverandre for jeg er helt enig med deg. Jeg skal ta min del på egen kappe. Får jeg lov til å skylde på at jeg er godt nede i min fjerde øl i kveld? :p
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel vanlig i land man liker å sammenligne oss med(og hos oss), at barn skilles fra foreldre som har begått lovbrudd og skal sitte i varetekt/fengsel ol.?

Det er forskjellige grader av lovbrudd og forskjellige grader av reaksjoner. Vi skilte ikke akkurat barn og foreldre etter at de tok seg over grensa ved Storskog under den verste flyktningebølgen.
Lenke til kommentar

Siste:
Trumps tidligere personlige fikser/advokat gjennom mange år, Michael Cohen leier ny advokat med erfaring fra SDNY. Det snakkes om nært forestående forhandlinger med SDNY for å inngå en avtale for å unngå¨brorparten av tiltalene som forberedes mot ham. Den nye advokaten hans Guy Petrillo skal være et godt valg for en slik prosess.
Cohen ber også om at Trump betaler hans advokatregninger. Det oppstod en konflikt da Trump-familien nylig uttrykte misnøye med den høye prisen på Cohens advokat-team, som de hadde sagt seg villig til å betale før regningen som kom var større enn ventet.
 

 

Michael Cohen Hires Former Prosecutor as New Lawyer 
https://www.nytimes.com/2018/06/19/nyregion/cohen-trump-prosecutor-lawyer.html
"Michael D. Cohen, President Trump’s longtime personal fixer, has lined up a new lawyer, according to people familiar with the matter. The lawyer, Guy Petrillo, once held a senior role in the same federal prosecutors’ office that has been investigating Mr. Cohen for months."

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...