Gå til innhold

Alle spill lagger?


Anbefalte innlegg

Jeg kjører cs:go på full guffe, og aldri lagga tidligere, samme med bf 3 og 4, men nå lagger det uansett grafikk innstillinger og om jeg kjører offline. Til og med age of empires lagger. Ikke noe voldsomt men nok til at det er plagsomt.

Sjekka fps på cs:go og lå på 200 kanskje, men av å til droppa det i et millisekund elns.

 

CPU Intel Core i5 4690k

GPU Geforce GTX 970 4gb

Endret av lettere-gal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdater driverne. Simple.

Det har jeg nettopp gjort etter en formatering.

 

Legg inn eldre drivere. Annenhver Nvidia driver er crappy :p

 

For å se hvem GPU som brukes så går du inn på Nvidia control panel. Det beste er om du går inn i BIOS og deaktiverer den integrerte GPU'en, da slipper du å tenke på det.

Lenke til kommentar

Legg inn noe program som ser på temperaturen på alt mulig rart. Kan hende cpu eller skjermkort har for mye støv. Har akkurat samme problemet selv nå, så på tide å skru opp maskina å ta en rensk igjen. Men om det er det som er problemet. Pleier ytelsen i spill å være helt fin når du starter for så å bli værre jo lenger du spiller.

Lenke til kommentar

Opplevde noe av det samme for en tid tilbake.

Viste seg at Windows kjørte noe game recording i bakgrunnen som måtte deaktiveres.

 

Edit: Disable XBOX DVR you need to go to XBOX app > settings > DVR for games

 

Det er gjort. Nytta hovedkort, cpu å skjermkort for litt over et år sia. Skjermen er kobla i grafikkortet. Kan aldri huske å sett noe valg der jeg kan velge mellom 2 grafikkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...