Gå til innhold

Spørsmål om Acer Predator XB271HU


NoisyPepper

Anbefalte innlegg

Kan noen forklare meg hvorfor Komplett oppgir Acer Predator XB271HU med 165 Hz, andre nettbutikker som f.eks. Elkjøp og Expert oppgir 144 Hz, og Acer oppgir 60 Hz på sin hjemmeside? Jeg ser anmeldelser sier forskjellig også. Men all bruker samme modellnavn...

 

Og en annen ting, skjermen koster 6000 kr noen steder og 8000 kr andre steder. Hvorfor den store prisforskjellen? Jeg ser 144 Hz i begge prisklassene.

Endret av Tacanacy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slenger meg på denne tråden. Noen som har denne skjermen eller har testet den?

 

Med nåværende pris på 6300 hos elkjøp/expert ser det ut til å være en veldig gunstig skjerm? Noe som er bedre i omtrentlig samme prisklasse?

Direkte bedre, er det nok ikke. Siden 240hz skjermene kommer snart, ville jeg ventet med et slikt skjermkjøp nå.

Lenke til kommentar

bestile en, helt konge pris!

 

med 240hz skjerm er man ikke da avhengig av 240+ fps for utnytte det?

Opptil 240fps. De gangene man dipper over 144fps, så vil skjermen kunne vise alle bildene.

Man må ikke ha 240fps+++ for å ha glede av det.

 

6300kr en konge pris for en pc skjerm? Nåja, vil ikke si det.

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

Alt er relativt. 30kr er ikke nødvendigvis konge pris på et brød, men om det er et jævlig bra brød som du har hatt lyst på som pleier å koste 50kr så er det en temmelig awesome deal! :D

 

1700kr av prisen på en kostbar gaming skjerm er helt topp. Det finnes knapt margin på slike produkter så jeg synes det er helt innafor å kalle det en konge pris.

Lenke til kommentar

 

Slenger meg på denne tråden. Noen som har denne skjermen eller har testet den?

 

Med nåværende pris på 6300 hos elkjøp/expert ser det ut til å være en veldig gunstig skjerm? Noe som er bedre i omtrentlig samme prisklasse?

Direkte bedre, er det nok ikke. Siden 240hz skjermene kommer snart, ville jeg ventet med et slikt skjermkjøp nå.

 

 

"snart"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som vet hva Acer vil erstatte denne skjermen med? Komplett og noen andre butikker har stoppet å selge den, og når jeg spurte hvorfor, ble jeg fortalt at det er et utgående produkt, noe som er veldig synd siden dette var kun én av to 27", 1440p, 144/165hz, IPS, 4 ms, G-sync-skjermer på markedet.

Endret av Tacanacy
Lenke til kommentar

 

Slenger meg på denne tråden. Noen som har denne skjermen eller har testet den?

 

Med nåværende pris på 6300 hos elkjøp/expert ser det ut til å være en veldig gunstig skjerm? Noe som er bedre i omtrentlig samme prisklasse?

Direkte bedre, er det nok ikke. Siden 240hz skjermene kommer snart, ville jeg ventet med et slikt skjermkjøp nå.

 

Slik jeg har forstått er det en stund til det kommer 2560x1440, 1ms med 240Hz som duger til spilling, pga diodene i nåværende og snarlig kommende paneler henger ikke med på denne hastigheten. Info om dette finnes flere steder bla på www.tftcentral.co.uk

Lenke til kommentar

Aoc har også en:http://www.144hzmonitors.com/monitors/aoc-ag271qg-27-inch-165hz-ips-g-sync-gaming-monitor/

 

 

Noen som vet hva Acer vil erstatte denne skjermen med? Komplett og noen andre butikker har stoppet å selge den, og når jeg spurte hvorfor, ble jeg fortalt at det er et utgående produkt, noe som er veldig synd siden dette var kun én av to 27", 1440p, 144/165hz, IPS, 4 ms, G-sync-skjermer på markedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...