Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama vil ha trekant når hun er full, men ikke interessert ellers


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har eg absolutt ingen tro på.

Så alt du ikke forstår burde ikke gå an? Det er jo mange som har slike forhold uten sjalusi som beviser at det går an. Du minner meg om religiøse personer som rett og slett nekter å se fakta i trynet eller forstå hvordan verdenen og menneskehjernen fungerer. Hele tråden her er blitt til å få deg til å forstå et helt enkelt konsept, men likevel så er du et stabeist og ignorerer alt vi sier.

 

Lykke til videre i livet du, for har du innstillingen din på flere områder så møter du på problemer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det kommer jeg aldri til å gjøre uansett. Jeg deler ikke dama mi med folk.

Det er en sak mellom deg og partneren din, så lenge dere begge er fornøyd er vel det det viktigste.

 

Jeg har ingne partner for øyeblikket men når får det, så er det enten et fast forhold hvor det kun er meg og henne eller ingenting.

Lenke til kommentar

 

Hvis man blir sjalu inngår man ikke et åpent forhold.

 

Problem solved!

Det kommer jeg aldri til å gjøre uansett. Jeg deler ikke dama mi med folk.

 

 

Og det er jo helt greit og forståelig. Men du sier bare at fordi ikke du takler det, så kan ingen andre takle det. Du er yngre enn meg, men ikke så mye yngre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hvis man blir sjalu inngår man ikke et åpent forhold.

 

Problem solved!

Det kommer jeg aldri til å gjøre uansett. Jeg deler ikke dama mi med folk.

 

 

Og det er jo helt greit og forståelig. Men du sier bare at fordi ikke du takler det, så kan ingen andre takle det. Du er yngre enn meg, men ikke så mye yngre.

 

Alderen spiller ingen rolle. Jeg er konservativ når det kommer til forhold.

Lenke til kommentar

 

Det var ikke poenget. Jeg hinter til at argumentasjonen din er umoden.

Det er den ikke.

Og om du mener det så bryr det meg ikke.

Jeg har kun sagt min mening.

 

 

Akkurat som barnet gjør. "Jeg liker ikke brokkoli, ergo er brokkoli det verste som kan konsumeres i hele verden. Og det er ikke umulig at man dør av det ved første svelg."

Endret av El-Ateisten
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...