Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama vil ha trekant når hun er full, men ikke interessert ellers


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg liker å utforske nye ting og vil gjerne ha trekant med dama og en kompis av meg.

Hun virker gira på det når hun er veldig full og kåt. Vi snakker om det når vi er fulle og har fantasert litt om at hun blir tatt av to stykk osv.

 

Kompisen min og jeg har snakka om det og vi er begge ganske forberedt på at det kommer til å skje en gang. Når man har lettet litt på sløret så er det bare et spørsmål om tid...

 

Men ellers, i edru tilstand virker det som et ikke-tema for dama.

 

Vi har vært i nærheten 2-3 ganger, men alltid noe som gjør at det ikke skjer.

Hun har sagt at hun vil, men de gangene muligheten byr seg så trekker hun seg litt unna.

 

Jeg bryr meg ikke mye om det skjer eller ikke, men hadde vært veldig interessant...

 

Er redd om det skjer i fylla så gjør hun det bare pga hun er full og midlertidig promiskuøs.

Jeg kunne selv gjort det edru, men hun synes det er kleint å snakke om og avfeier det.

 

Selv tror jeg problemet ligger i manglende kommunikasjon mellom dama og kompisen, alle vet at alle parter vil men de to har ikke bekreftet dette ovenfor hverandre, de har bare hørt det via meg.

 

 



Anonymous poster hash: 9c5a5...a32
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Hva i all verden feiler det folk som vil dele på dama si med andre menn? Og en nær kompis i tillegg da.

Hadde jeg hatt dame hadde jeg aldri funnet meg i at vedkommende hadde sex med andre menn.

 

Ok? da vet vi det.

 

Voksne folk som gjør noe de liker uten å skade noen. Slikt vil vi ikke ha noe av!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hva i all verden feiler det folk som vil dele på dama si med andre menn? Og en nær kompis i tillegg da.

Hadde jeg hatt dame hadde jeg aldri funnet meg i at vedkommende hadde sex med andre menn.

 

Ok? da vet vi det.

 

Voksne folk som gjør noe de liker uten å skade noen. Slikt vil vi ikke ha noe av!

 

Jeg driter egentlig i hva andre gjør, men jeg synes at når man er i et forhold så skal man være trofast mot den man er sammen med. Hadde aldri tillatt trekant om jeg var i et forhold, utroskap hadde jeg ikke hatt noe toleranse for heller, da hadde det vært slutt på sekundet jeg hadde funnet det ut.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg driter egentlig i hva andre gjør, men jeg synes at når man er i et forhold så skal man være trofast mot den man er sammen med. Hadde aldri tillatt trekant om jeg var i et forhold, utroskap hadde jeg ikke hatt noe toleranse for heller, da hadde det vært slutt på sekundet jeg hadde funnet det ut.

 

Og mange tenker nok på samme måte. Og mange er uenige.

Endret av OhEasy
Sitatpyramide
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om det bare er aktuelt i fylla høres det ut som et minefelt av bibelske dimensjoner. Om hun ikke klarer å innrømme for seg selv eller deg at det er et tema når hun er edru, er det godt mulig at det vil bli et uhyggelig etterspill...

 

Det han sa. Ferdig snakka...

Å involvere andre i sexen deres er veldig intimt og funker bare om folk er åpne og ærlige.

Hvis hun har den minste tvil så er dette noe dere vente med til hun blir komfortabel.

 

 

Hva i all verden feiler det folk som vil dele på dama si med andre menn? Og en nær kompis i tillegg da.

Hadde jeg hatt dame hadde jeg aldri funnet meg i at vedkommende hadde sex med andre menn.

 

Deg om det.

Det har allerede vært et halvt dusin diskusjoner på tema sjalusi, eierskap og usikkerhet.

Noen er enige med deg, andre ikke. Sånn er det bare. (Men det ække vi som får midtlivskrise :p )

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Kanskje du sliter litt med lav selvtillit? Trekant er kjempegøy.

Kanskje når man er singel ja. Men i et forhold skal man holde seg til en partner.

 

Hva om det var dama som ville ha med en veninne? Er det det samme?

 

 

Såkalte åpne forhold kaller jeg knullevennskap og ikke kjæresteforhold.

Du kan kalle dem hva du vil, men det forandrer ikke det faktum at slike forhold fungerer for mange.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...