Gå til innhold

Google Pixel

Cord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke flere versjoner for forskjellige land? Jeg kan få en fra London, ser det ut til, men prøver å dobbeltsjekke at frekvensbåndene er de samme...

Skrevet (endret)

Nope 2 versjoner, den du får via Verizon og den du får via google store

Edit: men det er vel samme hw, men bootloader er låst på Verizon bla

Endret av madmats
Skrevet

Nope 2 versjoner, den du får via Verizon og den du får via google store

Edit: men det er vel samme hw, men bootloader er låst på Verizon bla

La meg spesifisere:

Radiospecs (HW) er like, og uavhengig av hvor den blir kjøpt.

Skrevet

Flott! Takk for oppklarende svar fra flere her. Noen som har gjort seg en formening om hvor man kan få pixel 32gb rimeligst? Ebay ser jeg det kommer på rundt 8k ink. fortolling(moms). PS.no, multicom osv har den for 8500. irriterende at den ikke skal komme offisielt før jul, så for meg 6-7k offisielt.

Skrevet

Hvis det ikke blir et alt for stort tillegg i prisen, ville jeg sterkt vurdert å kjøpe den fra en norsk forhandler. Den ekstra garantien man har som forbruker i norge er nok helt klart verdt det.

Skrevet

Takk for oppklarende svar!

Flott! Takk for oppklarende svar fra flere her. Noen som har gjort seg en formening om hvor man kan få pixel 32gb rimeligst? Ebay ser jeg det kommer på rundt 8k ink. fortolling(moms). PS.no, multicom osv har den for 8500. irriterende at den ikke skal komme offisielt før jul, så for meg 6-7k offisielt.

Når du sier "ikke skal komme offisielt før jul" - den er vel ikke bekreftet til Norge i det hele tatt? Det er ikke jeg som bare ikke har fått med meg at den kommer over jul?

Skrevet

Nei det er ikke bekreftet. ikke sikkert at den kommer i det hele tatt. Chromebook Pixel og Pixel 2 kom jo ikke hit, heller ikke Pixel C nettbrettet.

Skrevet

Særdeles fornøyd med Pixel hittil. Allright batteritid, kjapp og ligger gull i hånda. Kjøpte den for et par dager siden på carphone warehouse i London. Daydream er overraskende kult! Fikk med det på kjøpet

Skrevet

Takk for oppklarende svar!

Når du sier "ikke skal komme offisielt før jul" - den er vel ikke bekreftet til Norge i det hele tatt? Det er ikke jeg som bare ikke har fått med meg at den kommer over jul?

Nei, er vel bare jeg som antar at den kommer etterhvert :p ps.no og multicom satte forresten ned prisen til 7995,- i går.

Skrevet

Særdeles fornøyd med Pixel hittil. Allright batteritid, kjapp og ligger gull i hånda. Kjøpte den for et par dager siden på carphone warehouse i London. Daydream er overraskende kult! Fikk med det på kjøpet

Fornøyd her også. Det eneste som irriterer meg er at det tar så lang tid å få deksel tilsendt. Denne telefonen riper lettere enn noe annet jeg har hatt! ?

Skrevet

Har de fått fikset feilene som er med Pixel mobilene nå?

Tenker bilde styret, at den tar dårlige bilder imot sol lys.

Og hvordan er bildene i mørke?

Er det andre feil med denne som er oppdaget i senere tid?

Andre erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...