Gå til innhold

Kamptråd: Burnley - Arsenal

Adrax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei Gud hvor optimistisk du er blitt, Benbjo ?

Som jeg hevdet hele uken, ingen ting enda å være optimistisk for. Det får vi se i dag hvor Arsenal er tilbake på godt vandt nivå. Same old.

Skrevet

Pause. Omgang som forventet, Arsenal fullstendig elendige. Ingenting å by på. Burnley best og uheldige som ikke leder. Her har Wenger mye å rette på! Dessverre har man ingen på benken som kan komme inn og forbedre dette greiene her. Det aller mest triste er Özil som ser ut til å gi totalt F.

Skrevet (endret)

Burnley lå med 11 i egen 16 hele omgangen, ikke så inni helvete lett å bryte igjennom Benbjo. Din pessimistiske rasstapp.

Scorer burnley på en av de 4 gangene de er over midten er det tidenes ran.

Endret av ChopperReid
Skrevet (endret)

Men alle mente jo at dette skulle bli planke? Tydeligvis Wenger også. Han aner rett og slett ikke hva han skal gjøre mot disse lagene. De krever en annen taktisk tilnærming enn mot eksempelvis Basel.

Tidenes ran BS? De storspiller! Gjør akkurat det de må. Perfekt taktikk mot Arsenal. I tillegg har de hatt kampens største sjanse.

Endret av Benbjo
Skrevet

Burnley lå med 11 i egen 16 hele omgangen, ikke så inni helvete lett å bryte igjennom Benbjo. Din pessimistiske rasstapp.

De var nærmere å få et mål enn hva vi var... Nå ser det dessuten ut som tempoet er økt i vårt favør. 

Skrevet

Når jeg skrev god kontroll så hadde burley knapt vært over midtbanen. Hvordan omgangen går videre kan jeg ikke forutse.

Blir dere ikke enkelte av dere lei av å krisemaksimere konstant?

Samme sytinga hver uke.

• Liker 3
Skrevet

Når jeg skrev god kontroll så hadde burley knapt vært over midtbanen. Hvordan omgangen går videre kan jeg ikke forutse.

Blir dere ikke enkelte av dere lei av å krisemaksimere konstant?

Samme sytinga hver uke.

Ingen krise. Dette er forventet.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Kan garantere med 100% at Sanchez blir matchvinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...