Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Chelsea

Espp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fabregas er en grusom fotballspiller nå til dags. Helt elendig å se på, forstår ikke hvorfor han starter en gang. 

Le Coq er en herlig fotballspiller egentlig. Elendig teknikk og jævla treig, men fyfaen for en guts han spiller med. Kanonviktig å ha. Digg å se Walcott i form igjen, dette bør faen meg holde til seier! 

Skrevet

Fabregas er en grusom fotballspiller nå til dags. Helt elendig å se på, forstår ikke hvorfor han starter en gang. 

Le Coq er en herlig fotballspiller egentlig. Elendig teknikk og jævla treig, men fyfaen for en guts han spiller med. Kanonviktig å ha. Digg å se Walcott i form igjen, dette bør faen meg holde til seier! 

Huh?

Coquelin er rimelig kvikk til å være midtbanespiller og han har rimelig decent teknikk.

Skrevet

Coquelin har en ganske bra teknikk. Kan være enig i at han kanskje er litt treig, men nå skal ikke defensive midtbanespillere være de kjappeste heller da.

Skrevet

Synd Coq måtte ut med skade, men utrolig deilig å faktisk kunne erstatte den posisjonen uten å svekkes nevneverdig. Uvant hva Arsenal angår akkurat det.

Ellers en fantastisk omgang fotball for Arsenal, og dertil dårlig fra Chelsea. Fortsatt ikke trygg dog.

Skrevet

Sykt bra kamp av Arsenal. Bedre enn Chelsea i alle faser. Dette ser jævlig bra ut, og lukter faktisk gull (selv om vi er tidlig i sesongen!).

Skrevet

Ikke mange Arsenal-supportere som gidder å bruke energi på denne kampen ser jeg. Ikke så rart, blir antakelig en ydmykelse man ikke har sett siden 8-2 mot United.

Arsenal har bare 4 seiere mot Chelsea siden 2004. Wengers menn har rett og slett ikke råskapen eller den taktiske smartnessen som trengs i slike kamper.

0-4 Fabregas, Costa 3x

Quote for the lols :D

• Liker 8
Skrevet

Ikke mange Arsenal-supportere som gidder å bruke energi på denne kampen ser jeg. Ikke så rart, blir antakelig en ydmykelse man ikke har sett siden 8-2 mot United.

Arsenal har bare 4 seiere mot Chelsea siden 2004. Wengers menn har rett og slett ikke råskapen eller den taktiske smartnessen som trengs i slike kamper.

0-4 Fabregas, Costa 3x

Quote for the lols :D

To be fair så hadde han jo delvis rett :p
Skrevet

Spørs om BFG kan regne med å være førstevalg lenger om Kos og Mustafi fortsetter å samarbeide som de gjør om dagen. Foruten en liten glipp var de meget solide. Xhaka fortsetter å imponere og bør snart ha bevist nok til å få starte.

Dette bør være en skikkelig selvtillitsboost for gutta, og de kan forhåpentligvis holde den gode formen og komme opp å gi City litt kamp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...