Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Til alle jenter: hva er deres grunn til å ligge mye rundt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Tja, jeg har ikke tenkt meg en jente som ligger mye rundt.

 

Kan jeg gjette på at du heller ikke er en fyr som ligger mye rundt?

 

 

Riktig. Jeg har hatt 5 lange forhold, og alle mine partnere har selv stort sett kun hatt langvarige forhold. For min del fungerer det best.

Endret av cuadro
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Herregud for et dumt spørsmål. Det er akkurat de samme grunnene som menn har for å ligge rundt.

 

This.

 

Jeg er skeptisk til jenter som ligger mye rundt fordi mitt inntrykk er at jenter ofte driter i kondom. Jeg har sagt nei mange ganger dersom jeg ikke har kondom. Jentene gir faen. Og nettopp derfor er kondom viktig. Jo flere forskjellige mannfolk hun har pult uten kondom, desto større sannsynlighet er det for at hun er like skitten som hun er kåt.

 

Det er også min erfaring, i hvert fall på ONS. Full og kåt = gir blaffen.

 

Gav blaffen selv også inntil jeg hadde hatt klamydia et par ganger. Får jo nesten klamydia bare av å se på en jente. :D 

Lenke til kommentar

Tja, de jeg har møtt som jeg har pratet med det her har hatt helt vilt forskjellige grunner for å ligge rundt. Noen hadde lyst, noen var hjerteknust, noen følte seg rævva, noen hadde det gøy, og tja noen trodde det var en god måte å fikse psykiske problemer på. Jeg tror vi menn har samme dumme unnskyldningene for å ha sex. Har jo møtt folk som mener at sex er en fin måte å behandle stress på. xD

Trust me, det funker av og til. Men ikke HVER DAG! xD

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror, helt ærlig, at menn som selv ligger mye rundt, ikke har noe problem med jenter som ligger mye rundt. Problemet for mange menn ligger vel i det at det er lettere for en attraktiv kvinne å få seg noe, enn for de aller fleste menn. Det betyr at mange kvinner gjerne er langt mer seksuelt erfarne enn mennene de møter, eller ihvertfall har et høyere antall sexpartnere. Graver man dypt nok finner man vel "misunnelse" som en begrunnelse. 

 

Det finnes selvfølgelig flere grunner til at mange menn ser på kvinner med få antall sexpartnere, som mer attraktive enn de man gjerne kaller "løse sluts". 

 

I tillegg velger jenter seg ofte eldre sexpartnere, som betyr at det i hvert fall i ung alder er en stor skjevhet på gruppenivå.

Endret av Zarac
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tilhører den sjeldne gruppen som nesten blir uvel av tanken på å "ligge rundt". Nei takk.

Men så er jeg også av den typen som ser på sex som noe veldig intimt og på en måte et uttrykk for at man er glad i vedkommede.
Det blir så "billig" hvis man ligger rundt med alle - men jeg innser jo at dette er en høyst upopulær opinion, og at jeg ikke vil finne mange meningsfeller noe sted i samfunnet - i alle fall ikke i min egen generasjon.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ligger rundt fordi det er gøy i perioder. På lang sikt blir det ganske kjedelig da sånn 1/5 gutter faktisk er noe flink. Dessuten så bør en kose seg og ha det gøy før en går inn i et seriøst forhold.. kommer ikke til å savne det vist jeg får meg type vertfall! 

Ja, jeg også gjorde det for gøy bare. Ikke så mye fordi jeg var kåt, da mange skipper forspill, og er ikke noe særlig flinke....da dabber min interesse. Kommer heller ikke til å savne det når jeg går inn i et seriøst forhold :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, de jeg har møtt som jeg har pratet med det her har hatt helt vilt forskjellige grunner for å ligge rundt. Noen hadde lyst, noen var hjerteknust, noen følte seg rævva, noen hadde det gøy, og tja noen trodde det var en god måte å fikse psykiske problemer på. Jeg tror vi menn har samme dumme unnskyldningene for å ha sex. Har jo møtt folk som mener at sex er en fin måte å behandle stress på. xD

 

Trust me, det funker av og til. Men ikke HVER DAG! xD

Ja, det er maaange forskjellige grunner, er bare et lite gjennomtenkte svar fra noen her som tror grunnen er kun kåthet og ikke noe annet :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tilhører den sjeldne gruppen som nesten blir uvel av tanken på å "ligge rundt". Nei takk.

Men så er jeg også av den typen som ser på sex som noe veldig intimt og på en måte et uttrykk for at man er glad i vedkommede.

Det blir så "billig" hvis man ligger rundt med alle - men jeg innser jo at dette er en høyst upopulær opinion, og at jeg ikke vil finne mange meningsfeller noe sted i samfunnet - i alle fall ikke i min egen generasjon.

Jeg så også på det som noe spesielt før, helt til jeg endret min mening fordi alle andre bare gir blaffen i det..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...