Gå til innhold

Undertrykkelse og diskriminering av Pastafarians i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok litt av årsaken til at pasta...isme ikke regnes som religion overalt: elementet av tankekontroll og moralisering er borte.

Går nok mer på hva den enkelte er vant til... Kristne vrangforestillinger har vi jo hatt i landet i tusen år (for mye) og man er liksom vant til dem og anser de ikke så rare selv om de også er helt håpløse og tullete selvsagt... The flying spagetti monster derimot....

 

Merkelig det der, for jeg anser alle religiøse vrangforstillinger som totalt håpløse og tullete, uten unntak. Pastafarien er morsom, for den ble jo funnet på for å belyse nettopp religiøse vrangforestillinger og det faktum at den ene religiøse påstanden er like lam som den neste når det kun er fantasi og innbillinger slike vrangforestillinger er bygget på toppen av, noe som gjør pastafarien akkurat likelydende med alle andre religiøse påstander, hverken mer eller mindre...   :)

 

Så jeg hadde godkjent den glatt!!! Med stats støtte og det hele  :)

Endret av RWS
Lenke til kommentar

Finns det noe forum eller noe sånt for fsm på norsk?

Har lett, men har ikke funnet noe. har hørt det finns facebook, men jeg bruker ikke facebook.

Forøverig er det lattelig at den eneste logiske religionen ikke skal bli godkjent mens zombier i himmelen, snakkende slanger og annet tull er ok

Lurer fortsatt på dette.

Har lyst til og bli en mere aktiv pastafarian men jeg finner ikke noe på norsk

Lenke til kommentar

Jeg støtter gladelig opp om pastafarians. Det er jo som "alle" forstår en protest, ikke så mye mer? De forsøker å ha det gøy sammen, men hvem gjør vel ikke det i løpet av livet?

 

Selv paven ser ut til å ha det svært artig. På bekostning av andre da dessverre. De fleste vet vel hva katolske prester står for:

 

post-30484-0-62756200-1475668845_thumb.jpg

Lenke til kommentar

 

Selv paven ser ut til å ha det svært artig. På bekostning av andre da dessverre. De fleste vet vel hva katolske prester står for:

 

attachicon.gifPaven-liker.jpg

 

De voldtar ikke bare negerbarn, alle er inkludert!

 

Var nok ikke heeelt på den måten de fleste barna hadde forestillet seg at jesus skulle komme inn i dem nei....

 

At sølibat og slikt er skadelig er vel hevet over enhver tvil... Mange av de  mest perverse grupperingene/grenene  i sex er jo et produkt av kristendommens/religions skadelige problematisering av seksualitet...

 

Var vel til og med en som sa at kristendommens aller største falitt som moralsk kompass var det faktum at det fremdeles finnes horer...  :)

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hvis sølibat virkelig er så skadelig som noen fantaserer om, hvorfor er det sånn at andre sekter "aldri" opplever den typen utfordring?

 

Tror de færeste vet hva "sølibat" er for noe, og tror noe ut fra sitt forhold til egen penis

 

Og hører man for mye på ens penis, er det ikke mulig å trenge gjennom til "apehjernen" med noe fornuftig ..

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Hvis sølibat virkelig er så skadelig som noen fantaserer om, hvorfor er det sånn at andre sekter "aldri" opplever den typen utfordring?

 

Tror du får prøve å finne ut av det da  :)

 

Jeg har et forslag likevel på hvorfor det kanskje kan være slik. Og det er ikke helt umulig at det er hele forklaringen på hvorfor det forholder seg slik også. Her kommer forslaget på svar på "hvorfor andre sekter 'aldri' opplever den type ufordring":

 

Forslaget er at mange sekter er så mye mere lukket og lite gjennomsiktige i forhold til hva den store organisasjonen Den katolske kirke er i forhold.

 

Samtidig så kan man dra det lengre og spørre seg hvorfor en ikke hører at slikt skjer hos f.eks. buddhistmunker. Det er ihvertfall en annen kultur der enn den vestlige. Lære om Tao f.eks. forsøker å forklare at det er bedre om man klarer å holde på ejakulasjonen framfor å slippe den løs. Tao massasje, på tross av at den kan være svært så sensuell, der forsøker partene å holde igjen fordi de tror det er sunnere. Så det å ta på kroppen er ikke noe problematisk, men orgasme er noe de forsøker å unngå. Kanskje det leder til mindre av dette med penetrasjon?

 

Ellers har du jo i India slik tantrisk seksualitet. Hvor det virker som om målet er å holde på ejakulasjonen lengst mulig. Men der slippes den vel til slutt med utløp? Men, hvordan ville du der foreslått at du opparbeider 2 til enda flere timer lange sensuell kontakt mellom et voksent individ og et barn? Det virker ihvertfall ikke som disse som jukser med sølibat'iet er særlig interesserte i å holde igjen, men snarere heller å få utløsning for uker/mnd/år med opphopet trang til seksualitet.

 

Dessuten så vil ikke disse som holder på sølibatet kunne klare å styre hva kroppen finner på mens man sover. Kroppen har en tendens til å væte seng på egenhånd dersom man ikke er seksuellt aktiv på en stund. Ihvertfall så er dette en stor ting for ungdommen.

Endret av G
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Hvis sølibat virkelig er så skadelig som noen fantaserer om, hvorfor er det sånn at andre sekter "aldri" opplever den typen utfordring?

 

Tror du får prøve å finne ut av det da  :)

 

 

 

Dessuten så vil ikke disse som holder på sølibatet kunne klare å styre hva kroppen finner på mens man sover. Kroppen har en tendens til å væte seng på egenhånd dersom man ikke er seksuellt aktiv på en stund. Ihvertfall så er dette en stor ting for ungdommen.

 

 

Jeg vet hvordan sølibat kan håndteres - har levd slik i noen år nå, så det er allerde utfunnet ..

 

Og der er ingen som må kontrollere kroppen, og da har kroppen inkludert "penis" det helt greit. Har faktisk aldri hørt hånden eller penis si: nå hadde det vært godt med en runk, eller, nå må vi snart pule ellers elllers ... 

 

Bevisstheten sover forøvrig aldri, den drømmer på dagtid som kalles dagdrøm, og den drømmer om natten, og da tror de fleste at de har en form for bevisstløshet ... 

Lenke til kommentar

Du misforstår jo oppfordringen Bhu tho, og istedetfor tar du det personlig på "buddhismen" og så sier du indirekte at jeg stiller spørsmål ved sølibatet ditt, eller hva du nå enn følger. Jeg stillet ikke noe spørsmål om hvordan du lever ut ditt sølibati. Virker for meg at du tok oppfordringen veldig personlig. Du har jo ying-yang som avatar ihvertfall så jeg forventer da at buddhisme er greia..

 

Les innlegget mitt om igjen er du snill.

 

Fordi jeg svarte på hvorfor andre sekter ikke er like mye framme i media på voldtekt og pedofili mot barn. Det var ihvertfall det jeg kunne dele i diskusjonen på hva jeg tror kan være et av de mulige svarene. Altså det at en del sekter har veldig lukkede miljøer med mindre innsyn enn i den katolske kirke.

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Tar intet personlig men valgte å skjære inn til kjernen, og dermed gi min forklaring - altså ikke spekulere i det du kaller "lukkede miljøer".

 

Bevisstheten tilhører forøvrig hverken meg, buddhister, kristne eller ateisten ;)

 

Om man er aldri så korrekt mht egen trosretning, har det intet å si for hvordan naturlige drifter fungerer og hvordan man kan få bedre kontroll på saken

Lenke til kommentar

Hvis sølibat virkelig er så skadelig som noen fantaserer om, hvorfor er det sånn at andre sekter "aldri" opplever den typen utfordring?

 

Tror de færeste vet hva "sølibat" er for noe, og tror noe ut fra sitt forhold til egen penis

 

Og hører man for mye på ens penis, er det ikke mulig å trenge gjennom til "apehjernen" med noe fornuftig ..

Det burde være innlysende, at når en verdensomspennende organisasjon som Den Katolske Kirke er, forlanger umenneskelige ting av sine medlemmer, MÅ det ende med katastrofe.

 

DKK er en slags dinosaur som ikke har forstått at dens lære er utradert av vitenskap.

 

DKK er en avleggs pedofilsk klekkerianstalt for tvilsomme individer, som knapt kan gjøre rede for seg sjøl. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Hvis sølibat virkelig er så skadelig som noen fantaserer om, hvorfor er det sånn at andre sekter "aldri" opplever den typen utfordring?

 

Tror de færeste vet hva "sølibat" er for noe, og tror noe ut fra sitt forhold til egen penis

 

Og hører man for mye på ens penis, er det ikke mulig å trenge gjennom til "apehjernen" med noe fornuftig ..

Det burde være innlysende, at når en verdensomspennende organisasjon som Den Katolske Kirke er, forlanger umenneskelige ting av sine medlemmer, MÅ det ende med katastrofe.

 

DKK er en slags dinosaur som ikke har forstått at dens lære er utradert av vitenskap.

 

DKK er en avleggs pedofilsk klekkerianstalt for tvilsomme individer, som knapt kan gjøre rede for seg sjøl. 

 

 

Hva med at sekten benytter det man forstår som psykologisk fortrengning som metode for å holde seg på "riktig spor", og at det nesten må skje ulykker når man forlanger sånt av lederne sine. Jeg vet ikke om jeg ville kalle det klekkerianstalt, fordi da antar man at de faktisk planlegger og tilrettelegger for at uhell skal skje, og det ville nok vært litt av en skandale

Lenke til kommentar

 

 

Hvis sølibat virkelig er så skadelig som noen fantaserer om, hvorfor er det sånn at andre sekter "aldri" opplever den typen utfordring?

 

Tror de færeste vet hva "sølibat" er for noe, og tror noe ut fra sitt forhold til egen penis

 

Og hører man for mye på ens penis, er det ikke mulig å trenge gjennom til "apehjernen" med noe fornuftig ..

Det burde være innlysende, at når en verdensomspennende organisasjon som Den Katolske Kirke er, forlanger umenneskelige ting av sine medlemmer, MÅ det ende med katastrofe.

 

DKK er en slags dinosaur som ikke har forstått at dens lære er utradert av vitenskap.

 

DKK er en avleggs pedofilsk klekkerianstalt for tvilsomme individer, som knapt kan gjøre rede for seg sjøl. 

 

 

Hva med at sekten benytter det man forstår som psykologisk fortrengning som metode for å holde seg på "riktig spor", og at det nesten må skje ulykker når man forlanger sånt av lederne sine. Jeg vet ikke om jeg ville kalle det klekkerianstalt, fordi da antar man at de faktisk planlegger og tilrettelegger for at uhell skal skje, og det ville nok vært litt av en skandale

 

"Riktig spor" er i seg selv en antydning om at noen vil ta over din hjerne, samt at de ikke skyr noe middel i kampen for å få tilgang til den.

 

At DU personlig har latt deg pladaske* er en svakhet, ikke en styrke.

*Leksika henger dessverre etter her. I bibelske kretser kan vi si det slik, at de henger med betydelige etterslep.

 

Konkret eksempel: Rundt år 150evt. forsøkte jøden Tryfo - forgjeves - å gjøre kirkefaderen og patriarken St. Justin Martyr oppmerksom på, at det i den hebraiske tekst ikke eksisterte noen "jomfru" hos Esaias.

I år 2011 reviderte bibelselskapet foregående utgaver, og kom fram til at det ikke eksisterer jomfruer i teksten.

De som mukker kan konsultere Anders Aschim? En relativt talefør teolog, sterkt involvert i den reviderte utgaven

 

Snakk om å tviholde på en godt innarbeidet løgn, som er så innsauset i teksten at endringer nærmest er ensbetydende med japansk hara kiri. Løgner koster, og det vet DKK inderlig godt. Krtistenheten World Wide, lever på en løgn dens representanter ikke kan få gjentatt ofte nok.

 

Om Ung Kvinne nødvendigvis må være jomfru kan vi alle besvare med ett rungende NEI.

 

Jeg kan godt gjenta hva jeg før har sagt: Den Katolske Kirke er et verdensomspennende pedofiliasyl, hvor medlemmers avholdenhet belønnes etter deres dau.

Endret av Quetzalcoatl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...