chrimE Skrevet 11. september 2016 Skrevet 11. september 2016 Hei. Jeg har et spørsmål jeg sliter med å svare på etter mye research på nettet: "1. Vi forutsetter at du representerer gjennomsnittet av din aldersgruppe (16-18 år). Hvor stort er det totale markedet i Norge for kinoforestillinger, klær, hårpleie og reise? Angi markedet i kroner. " Hvor store er de fire nevnte markedene i kroner? Sliter veldig med å finne noe ordentlig svar.
Horge Skrevet 11. september 2016 Skrevet 11. september 2016 Usikker på hva du legger i "mye research", men har du forsøkt å søke på "kino besøkstall norge 2015". Jeg får opp flere relevante treff, hvor dette nok må sies å være innertieren: http://www.kino.no/tallogfakta/.
chrimE Skrevet 11. september 2016 Forfatter Skrevet 11. september 2016 Usikker på hva du legger i "mye research", men har du forsøkt å søke på "kino besøkstall norge 2015". Jeg får opp flere relevante treff, hvor dette nok må sies å være innertieren: http://www.kino.no/tallogfakta/. Takk for svar:) Har du noe info på markedet i kroner når det kommer til hårpleie og reisemarkedet i Norge?
Herr Brun Skrevet 11. september 2016 Skrevet 11. september 2016 Det ser ut som de ønsker du skal bruke informasjon om antallet mennesker i din gruppe, og gange det med ditt forbruk. Det er vel det som ligger i at man forutsetter at ditt forbruket er gjennomsnittlig. Oppgir boken antallet mennesker i din gruppe? 1
chrimE Skrevet 12. september 2016 Forfatter Skrevet 12. september 2016 Det ser ut som de ønsker du skal bruke informasjon om antallet mennesker i din gruppe, og gange det med ditt forbruk. Det er vel det som ligger i at man forutsetter at ditt forbruket er gjennomsnittlig. Oppgir boken antallet mennesker i din gruppe? Takk for svar! Det er fullt mulig, men det virker mer som om jeg må finne ut hvor mye de forskjellige markedene er verdt i kroner. Problemet er at jeg skjønner ikke helt hvor den 16-18 år delen kommer inn. Boken oppgir dessverre ikke antallet mennesker i min gruppe.
Skatteflyktning Skrevet 14. september 2016 Skrevet 14. september 2016 Hva er antallet golfballer som selges i verden hvert år?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå