Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sliter med "fortid" til kjæresten


Anbefalte innlegg

Jeg kalte henne åpenbart ikke prostituert. Hun beskrives som billig på grunn av dårlig selvtillit. "Ludder" var ment for å reflektere dette.

 

Så vidt meg bekjent er "ludder" vanligvis retter mot kvinner, og ikke menn. Men jeg ser ingen problemer med å kalle menn billige dersom de er det. Jeg ser heller ikke relevansen til dette i denne tråden. Dette handler om ei billig dame. Ikke en billig mann.

Det er et veldig nedsettende uttrykk som for meg ofte sier mer om den som bruker det.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg kalte henne åpenbart ikke prostituert. Hun beskrives som billig på grunn av dårlig selvtillit. "Ludder" var ment for å reflektere dette.

 

Så vidt meg bekjent er "ludder" vanligvis retter mot kvinner, og ikke menn. Men jeg ser ingen problemer med å kalle menn billige dersom de er det. Jeg ser heller ikke relevansen til dette i denne tråden. Dette handler om ei billig dame. Ikke en billig mann.

Det er et veldig nedsettende uttrykk som for meg ofte sier mer om den som bruker det.

 

Du avleder diskusjonen med irrelevant vås. Denne diskusjonen handler hverken om billige menn eller meg selv. Det handler om ei billig dame. Vennligst hold deg til saken, eller hold fred.

 

Edit: Måten jeg fremstiller henne er også valgt som kontrast til hans egne følelser for henne. TS sliter med en indre konflikt: Han har følelser for ei billig dame som han sliter med å respektere. Jeg understreker dette poenget slik at han ikke velger å forplikte seg 100% slik han uttrykker i første post. Jeg mener at dette vil være et dårlig valg. Derfor fremstiller jeg saken slik jeg gjør.

Endret av Løgn
Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...