Gå til innhold

no man's sky oppdatert, lagger?


Anbefalte innlegg

Hei sann.

 

Jeg er en, kanskje av de få som synes No Mans Sky er ganske greit spill.

Spiller via steam hvor jeg kjøpte spillet. Og har et spørsmål.

Innimellom, eller ofte når jeg trykker på No Mans sky iconet på skrivebordet for å starte spillet, så starter steam opp, og akkurat idet den skal åpne spillet så går den bare tilbake til skrivebordet.

 

Hender også at den første siden på spillet med: "Hello Games" dukker opp, og så brått hopper den til skrivebordet.

 

Hvis jeg prøver igjen rett etterpå så pleier det å fungere som vanlig igjen.

 

Er det flere som opplever dette? Eller er det bare hos meg det oppfører seg sånn tru?

Endret av lasse_hansen87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være med at utvikler ikke har optimisert launch skikkelig, har hatt lignende problemer med et annet spill og da fikk jeg svar fra selve utvikleren, og da sa han at det var deres feil for at de ikke har priotert oppstart.

 

Kan også være resolutionen, at default på spillet er en annen enn pc skjermen din og at den må "oppdatere" som fører at det tabber ut.

 

 

Noen teorier :) Håper du finner ut av det!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Isteden for å åpne en ny topic så bruker jeg denne jeg opprettet engang. Jeg installerte NMS igår igjen etter å ha fått med meg en ny oppdatering. Synes denne gjorde det mye bedre for min del. Men jeg startet en helt ny save, og synes spillet lagger endel når jeg går rundt? Flere som har merket det? Eller er det bare hos meg? Maskinen min er mere enn god nok, så det er ikke der feilen ligger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...