Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

Var det ikke trådløse øreplugger som skulle følge med Gear S3?

 

Jo, det var det hvis man forhåndsbestilte de før lanseringsdato. Hos utvalgte forhandlere: komplett.no, Spaceworld/Soundgarden og Euronics. Hvis jeg ikke husker helt feil.

 

Ja det var det jeg også trodde, men det er ikke det jeg har fått.... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Var det ikke trådløse øreplugger som skulle følge med Gear S3?

 

Jo, det var det hvis man forhåndsbestilte de før lanseringsdato. Hos utvalgte forhandlere: komplett.no, Spaceworld/Soundgarden og Euronics. Hvis jeg ikke husker helt feil.

 

Ja det var det jeg også trodde, men det er ikke det jeg har fått.... :p

 

Jeg har fortsatt ikke fått dem jeg, Komplett har sagt flere ganger at de har på lager(står også på ordren min at de har vært på lager siden Fredag forrige uke) men påstår på chat at de ikke har fått fra Samsung enda.

 

Hva har du fått da, om de ikke er trådløse?

Lenke til kommentar

 

 

 

Var det ikke trådløse øreplugger som skulle følge med Gear S3?

 

Jo, det var det hvis man forhåndsbestilte de før lanseringsdato. Hos utvalgte forhandlere: komplett.no, Spaceworld/Soundgarden og Euronics. Hvis jeg ikke husker helt feil.

 

Ja det var det jeg også trodde, men det er ikke det jeg har fått.... :p

 

Jeg har fortsatt ikke fått dem jeg, Komplett har sagt flere ganger at de har på lager(står også på ordren min at de har vært på lager siden Fredag forrige uke) men påstår på chat at de ikke har fått fra Samsung enda.

 

Hva har du fått da, om de ikke er trådløse?

 

Fikk en forklaring om at det ikke var alle kundene som ønsket trådløs propper så de hadde laget to bundelpakker (noe som ikke stemmer da jeg forhåndsbestilte) en med kabel (funker jo ikke på s3) og en trådløst. På ordren min står det jo LEV IN men hvordan i f kunne jeg vite at det var noe annet enn det Samsung sier de bundler med pakken?

Fikk tilbud å dra i en SW butikk å bytte mot mellomlegg dersom jeg ikke hadde åpnet pakken, men det var jo slik jeg oppdaget at det var feil. Ikke vil jeg betale mer for noe jeg skulle fått i utgangspunktet heller.

Ber om retur av hele greia, øreproppene var en av årsakene til at jeg bestilte S3 nå

 

Edit: Ble enig til slutt, får nye Air propper når de får inn :)

 

Endret av Gib
Lenke til kommentar

Det har vært helt elendig service av Komplett når det gjelder forhåndsbestillingen av Gear S3 Inkl. ørepropper.

Øreproppene kom ikke med, og man måtte fysisk kontakte de å purre for at de i det hele tatt skulle registrere proppene og få de sendt.

 

Dårlig opplevelse der dessverre. 

 

Blir spennende å teste klokken litt fremover.

Lenke til kommentar

Dette er min første smartklokke, må medgi at jeg  i starten lurte litt på hva jeg skulle med dette.

Men nå som jeg har fått forsket litt mer er jeg solgt :)

 

Er det noen måte jeg kan få norsk radio på S3 eller via telefonen (S7 Edge)?  

Hvilken trenings app bruker dere?

Lenke til kommentar

Er det noen som har mottatt øreproppene som skulle følge med? Fra Komplett? Eller noen andre?

Jeg har fortsatt ikke mottatt mine fra Komplett nei, de kommer med forskjellig informasjon hver gang jeg snakker med dem(er på lager, ikke på lager, bekreftet dato, ubekreftet dato osv) så jeg aner ikke hva som skjer lenger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Er det noen som har mottatt øreproppene som skulle følge med? Fra Komplett? Eller noen andre?

Jeg har fortsatt ikke mottatt mine fra Komplett nei, de kommer med forskjellig informasjon hver gang jeg snakker med dem(er på lager, ikke på lager, bekreftet dato, ubekreftet dato osv) så jeg aner ikke hva som skjer lenger.

Litt sent svar, men jeg fikk klokken og øreproppene samtidig fra komplett. Så her er alt i skjønneste orden ☺

Lenke til kommentar

 

Hvilken ørepropper følger med? Finner ingenting om det på komplett sine sider.

Var en kampanje for de som forhåndsbestilte klokka.

 

Aha. Regnet med dette.

Når det er sagt sliter jeg med å finne trådløse ørepropper som faktisk er gode og har god batteritid. Når det ser ut som S8 til våren og vil komme uten mini-jack er det på tide trådløsmarkedet snart begynner å levere.

Lenke til kommentar

 

 

Hvilken ørepropper følger med? Finner ingenting om det på komplett sine sider.

 

Var en kampanje for de som forhåndsbestilte klokka.

Aha. Regnet med dette.

Når det er sagt sliter jeg med å finne trådløse ørepropper som faktisk er gode og har god batteritid. Når det ser ut som S8 til våren og vil komme uten mini-jack er det på tide trådløsmarkedet snart begynner å levere.

 

Prøvd Bluebuds X2? Med riktige "memory foam" plugger trenger jeg ikke engang bøyler når jeg er ute å løper. Sitter som støpt :-)

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvilken ørepropper følger med? Finner ingenting om det på komplett sine sider.

Var en kampanje for de som forhåndsbestilte klokka.
Aha. Regnet med dette.

Når det er sagt sliter jeg med å finne trådløse ørepropper som faktisk er gode og har god batteritid. Når det ser ut som S8 til våren og vil komme uten mini-jack er det på tide trådløsmarkedet snart begynner å levere.

 

Prøvd Bluebuds X2? Med riktige "memory foam" plugger trenger jeg ikke engang bøyler når jeg er ute å løper. Sitter som støpt :-)

 

Sitter forøvrig på gjerdet hva trådløse ørepropper angår og har null erfaringer :)

Ser for meg at det kan være litt traudig med den løse ledningen som vil hoppe opp og ned bak på nakken under jogging? Så på nåværende tidspunkt så er det Jabra Elite Sport sine som ser mest aktuelle ut da man slipper en slik ledning.

http://www.tek.no/artikler/test-jabra-elite-sport/364222

Endret av drune
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hvilken ørepropper følger med? Finner ingenting om det på komplett sine sider.

 

Var en kampanje for de som forhåndsbestilte klokka.
Aha. Regnet med dette.

Når det er sagt sliter jeg med å finne trådløse ørepropper som faktisk er gode og har god batteritid. Når det ser ut som S8 til våren og vil komme uten mini-jack er det på tide trådløsmarkedet snart begynner å levere.

Prøvd Bluebuds X2? Med riktige "memory foam" plugger trenger jeg ikke engang bøyler når jeg er ute å løper. Sitter som støpt :-)

Sitter forøvrig på gjerdet hva trådløse ørepropper angår og har null erfaringer :)

Ser for meg at det kan være litt traudig med den løse ledningen som vil hoppe opp og ned bak på nakken under jogging? Så på nåværende tidspunkt så er det Jabra Elite Sport sine som ser mest aktuelle ut da man slipper en slik ledning.http://www.tek.no/artikler/test-jabra-elite-sport/364222

Det følger med en løsning for å feste kabelen, dette fungerer utmerket for meg(og jeg løper er par hundre mil i året med dem) .

 

Alle jeg har prøvd med separate propper har hatt vesentlig dårligere lydkvalitet og vært ustabilt. Men det er selvfølgelig en smakssak :-)

Lenke til kommentar

Bruker i dag iPhone og Apple Watch.

 

Lurer på å anskaffe en androidtelefon og den nye Gear s3. Har lest en rekke tester av s3, og det er mye positivt med klokka.

 

Imidlertid bruker den Tizen som OS. Det er vel et bra OS, men tilbudet av apper er begrenset. I tillegg er det formodentlig masser av apper for Android Wear som ikke kan installeres på Gear s3. Dermed må man bruke telefonen for disse. Tenker på apper til:

 

Banker

Posten og andre logistikkselskap

Flyselskap

Bilprodusenter (jeg bruker Volvo On Call)

Spotify (er kanskje ikke langt unna)

Philips Hue

Navigasjon (f.eks Tomtom og Sygic)

Reisebestilling, som hotellbooking

Sosiale medier, som Facebook, Messenger, WhatsApp, LinkedIn etc, etc,

Med mer...

 

Noe av dette som kan installeres på Gear s3?

 

 

Leste i en test at man kan bruke ferdige maler eller emotikoner til å svare på tekstmeldinger. Man kan også lage egne svar. Noen som kan bekrefte dette, eller har erfaring med det?

Lenke til kommentar

Bruker i dag iPhone og Apple Watch.

 

Lurer på å anskaffe en androidtelefon og den nye Gear s3. Har lest en rekke tester av s3, og det er mye positivt med klokka.

 

Imidlertid bruker den Tizen som OS. Det er vel et bra OS, men tilbudet av apper er begrenset. I tillegg er det formodentlig masser av apper for Android Wear som ikke kan installeres på Gear s3. Dermed må man bruke telefonen for disse. Tenker på apper til:

 

Banker (Nei)

Posten og andre logistikkselskap (Nei)

Flyselskap (SAS)

Bilprodusenter (jeg bruker Volvo On Call) (Nei)

Spotify (er kanskje ikke langt unna) (Ja)

Philips Hue (Nei)

Navigasjon (f.eks Tomtom og Sygic) (Flere alternativer)

Reisebestilling, som hotellbooking (Nei)

Sosiale medier, som Facebook, Messenger, WhatsApp, LinkedIn etc, etc, (Varsler fra alle disse appenen fungerer)

Med mer...

 

Noe av dette som kan installeres på Gear s3?

 

 

Leste i en test at man kan bruke ferdige maler eller emotikoner til å svare på tekstmeldinger. Man kan også lage egne svar. Noen som kan bekrefte dette, eller har erfaring med det?

 

Se svar over.

Usikker på hva du mener med sosiale medier som Facebook. Er ikke mulig å bla i feeden sin for eksempel, men får opp alle varsler om man ønsker det.

 

Ellers fungerer det jo med varsler fra alle apper(VIPPS, Posten, etc), men ikke dedikerte apper om det er det du ønsker.

 

Man kan lage egne hurtigsvar ja, begrenset til et visst antall tegn(husker ikke antall). Også kan man skrive svar direkte på klokka med T9 ordliste.

 

Fordi jeg er nysgjerrig: Bestiller du virkelig reiser/hotell osv med en Apple Watch?

Lenke til kommentar

 

Bruker i dag iPhone og Apple Watch.

Lurer på å anskaffe en androidtelefon og den nye Gear s3. Har lest en rekke tester av s3, og det er mye positivt med klokka.

Imidlertid bruker den Tizen som OS. Det er vel et bra OS, men tilbudet av apper er begrenset. I tillegg er det formodentlig masser av apper for Android Wear som ikke kan installeres på Gear s3. Dermed må man bruke telefonen for disse. Tenker på apper til:

Banker (Nei)

Posten og andre logistikkselskap (Nei)

Flyselskap (SAS)

Bilprodusenter (jeg bruker Volvo On Call) (Nei)

Spotify (er kanskje ikke langt unna) (Ja)

Philips Hue (Nei)

Navigasjon (f.eks Tomtom og Sygic) (Flere alternativer)

Reisebestilling, som hotellbooking (Nei)

Sosiale medier, som Facebook, Messenger, WhatsApp, LinkedIn etc, etc, (Varsler fra alle disse appenen fungerer)

Med mer...

Noe av dette som kan installeres på Gear s3?

Leste i en test at man kan bruke ferdige maler eller emotikoner til å svare på tekstmeldinger. Man kan også lage egne svar. Noen som kan bekrefte dette, eller har erfaring med det?

 

 

Se svar over.

Usikker på hva du mener med sosiale medier som Facebook. Er ikke mulig å bla i feeden sin for eksempel, men får opp alle varsler om man ønsker det.

 

Ellers fungerer det jo med varsler fra alle apper(VIPPS, Posten, etc), men ikke dedikerte apper om det er det du ønsker.

 

Man kan lage egne hurtigsvar ja, begrenset til et visst antall tegn(husker ikke antall). Også kan man skrive svar direkte på klokka med T9 ordliste.

 

Fordi jeg er nysgjerrig: Bestiller du virkelig reiser/hotell osv med en Apple Watch?

 

 

Tusen takk for svar og god hjelp!!

 

Siden du spurte: Jeg kommer nok ikke til å bestille reiser på noen klokke, nei

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...