Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er kanskje forskjellig svar fordi du bestilte nå, mens jeg bestilte samme dag som forhåndsbestillingene åpnet. Altså at de har nok til å dekke tidligere ordre, men ikke de nye som kommer nå.

 

 

Ja, det kan godt hende. Mulig de har gjort klart de som har forhåndsbestilt, og at den leveringsdatoen 14 desember er for sending nr 2. Han på kundeservice sa min bestilling var blant de 14 som skulle sendes den dagen, men nå ser jeg at antallet de får inn den 14 bare er 9. Merkelig. Får ta kontakt med de igjen i morgen og høre :)

 

Mens vi venter i spenning på sendingene våres, hvor kan man få kjøpt gode klokkeremmer på nett i Norge? Kommer nok til å bytte ganske sporadisk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det er kanskje forskjellig svar fordi du bestilte nå, mens jeg bestilte samme dag som forhåndsbestillingene åpnet. Altså at de har nok til å dekke tidligere ordre, men ikke de nye som kommer nå.

 

 

Ja, det kan godt hende. Mulig de har gjort klart de som har forhåndsbestilt, og at den leveringsdatoen 14 desember er for sending nr 2. Han på kundeservice sa min bestilling var blant de 14 som skulle sendes den dagen, men nå ser jeg at antallet de får inn den 14 bare er 9. Merkelig. Får ta kontakt med de igjen i morgen og høre :)

 

Mens vi venter i spenning på sendingene våres, hvor kan man få kjøpt gode klokkeremmer på nett i Norge? Kommer nok til å bytte ganske sporadisk :D

 

 

For å være ærlig tror jeg ikke de vet noe som helst, jeg oppga mitt ordrenummer med forespørsel om jeg var med i 1 bolken. Svaret jeg fikk var kort at det eneste de viste var at Samsung hadde lovet at de skulle få noen den 4 desember. Stort sprik i svarene de gidder å gi folk mao. Tror jeg ringer noen av de andre som sier de har den på lager (om ikke det også er en forventet status)

Endret av Gib
Lenke til kommentar

 

 

Det er kanskje forskjellig svar fordi du bestilte nå, mens jeg bestilte samme dag som forhåndsbestillingene åpnet. Altså at de har nok til å dekke tidligere ordre, men ikke de nye som kommer nå.

 

 

Ja, det kan godt hende. Mulig de har gjort klart de som har forhåndsbestilt, og at den leveringsdatoen 14 desember er for sending nr 2. Han på kundeservice sa min bestilling var blant de 14 som skulle sendes den dagen, men nå ser jeg at antallet de får inn den 14 bare er 9. Merkelig. Får ta kontakt med de igjen i morgen og høre :)

 

Mens vi venter i spenning på sendingene våres, hvor kan man få kjøpt gode klokkeremmer på nett i Norge? Kommer nok til å bytte ganske sporadisk :D

 

 

For å være ærlig tror jeg ikke de vet noe som helst, jeg oppga mitt ordrenummer med forespørsel om jeg var med i 1 bolken. Svaret jeg fikk var kort at det eneste de viste var at Samsung hadde lovet at de skulle få noen den 4 desember. Stort sprik i svarene de gidder å gi folk mao. Tror jeg ringer noen av de andre som sier de har den på lager (om ikke det også er en forventet status)

 

 

Ja, virker nesten sånn. Nå har antallet de kan levere gått ned til 9. Så lenge jeg får min før julaften er jeg fornøyd. Si gjerne ifra hva andre butikker sier om forventet status/lagerstatus :)

Lenke til kommentar

Da har min Frontier kommet fra Elkjøp. Kan bekrefte at det ikke fulgte med headset fra dem.

 

Førsteinntrykket er meget bra, gleder meg til å kunne leke skikkelig med den i kveld!

 

Gratulere med ny klokke :) Har bestilt i fra SW så får vi se om de klarer å få noe i posten :)

Lenke til kommentar

Og nå var status oppdatert på min bestilling hos komplett. Nå er det "1 stk. reservert på lager" Estimert levering 1 dag.

 

Så da blir det nye klokke denne uken ;)

Mye frem og tilbake hos komplett i det siste, men ser ut som de får sendt unna de som har bestilt til lansering! I tillegg har de gått fra 18 stk ubekreftet, til 14 stk, til 9stk og nå til opp til 20stk bekreftet den 18 desember. Så da blir det nok ny klokke på meg også, riktignok ikke før julaften. Gøy om du skriver litt om den når du får den på armen  :)

Endret av Krølle
Lenke til kommentar

Da har jeg hatt Frontier i 1 dag, og er foreløpig veldig fornøyd :)

Klokka ser ekstremt bra ut, og er veldig enkel å bruke.

 

Ting som fungerer bra:

Snakke i telefon med den, overraskende god lyd i begge ender av samtalen.

Løpe med S Health. Løp 15km med den i går, med min vanlige sportsklokke på andre armen, og både avstand og puls var omtrent likt.(den reagerer som alle med måler på håndledd tregere på brå endringer i puls enn et belte).

Kalender og e-post fungerer strålende, veldig deilig å kunne skumme igjennom en mail på klokka og evt sende et kort svar mens man sitter i møte.

Aktivitetsmåler fungerer bra

Styring av musikkspiller fungerer bra.

 

Ting jeg ikke er fornøyd med:

Spotify ikke tilgjengelig enda.

Uber app ikke tilgjengelig i Norge.

Kan ikke lese Facebook messenger meldinger på klokka, får bare varsel om at det har kommet melding.

 

Batterilevetiden kan jeg ikke uttale meg om enda, da jeg har lekt med den omtrent konstant siden jeg fikk den. Men jeg startet den klokken 1 i går med 68% på batteriet, og den holdet til midnatt med både en løpetur, et par samtaler og masse fikling med 4-5% igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor får man kjøpt de forskjellige klokkebåndene?

Noen som har trent med klokken? Har lest om flere som mener den er tung.

Noen erfaringer med intervall-settingen?

Jeg har ikke funnet klokkebåndende i noen fysiske butikker enda, men Komplett og andre nettbutikker har flere av dem.

 

Jeg har trent med den(løping), og det fungerer greit nok. Den er ikke sammenlignbar på funksjoner med en Garmin/Polar dedikert sportsklokke, men mer enn god nok for en enkel mosjonist etter min mening. Det er ingen intervall setting i S-Health såvidt jeg kan se, men i PEAR appen man kan laste ned ligger det ferdige intervall programmer.

 

Jeg synes nesten klokka er for lett i forhold til størrelsen, men så er jeg også vant til å gå med klokker. De som klager over størrelse/vekt er nok i hovedsak de som aldri har brukt klokke tidligere. Garmin Fenix 3 veier for eksempel 20 gram mer, og den er også lett i forhold til vanlige herreklokker med litt størrelse. (min tissot veier over dobbelt så mye)

Lenke til kommentar

Da har jeg fått begge klokkene fra Komplett. Headset var ikke med, men de lovte å ettersende de asap.

 

Trodde etter at jeg fikk Frontier at det var den jeg ville ha, men etter å ha testet Classic med brun skinnreim ble det et mye vanskeligere valg. Classic føles rett og slett litt mer eksklusiv.

 

Det er ikke støtte for norsk språk i S Voice nei, så man må snakke Engelsk.

 

Edit: Tok noen kjappe bilder av begge på armen med standard reim, og et bilde av Classic med e brun 22mm reim jeg har fra en annen klokke.

post-28209-0-85153500-1480688540_thumb.jpg

post-28209-0-73703400-1480688543_thumb.jpg

post-28209-0-07044500-1480688546_thumb.jpg

Endret av GA
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gøy med bilder og førsteinntrykk GA! Fikk endelig tatt turen innom Expert og sett klokka med egne øyne. De hadde kun frontier på utstilling. Må jeg si jeg ble veldig imponert over designet. Langt ifra så macho og røft som jeg hadde fått inntrykk av fra bilder.  Føltes langt mer elegant og stilfullt enn jeg hadde trodd. Størrelsen var heller ikke avskrekkende. Den så naturlig og pen ut på armen

(nå skal det sies at jeg den siste tiden har gått rundt med g-shock-100-1A1ER som jo er en langt større klokke).

Kjapt spørsmål: er kartet på gpsen lastet ned slik at man kan bruke gps på klokka uten å ha telefonen koblet til? 
 

Endret av Krølle
Lenke til kommentar

Gøy med bilder og førsteinntrykk GA! Fikk endelig tatt turen innom Expert og sett klokka med egne øyne. De hadde kun frontier på utstilling. Må jeg si jeg ble veldig imponert over designet. Langt ifra så macho og røft som jeg hadde fått inntrykk av fra bilder.  Føltes langt mer elegant og stilfullt enn jeg hadde trodd. Størrelsen var heller ikke avskrekkende. Den så naturlig og pen ut på armen

(nå skal det sies at jeg den siste tiden har gått rundt med g-shock-100-1A1ER som jo er en langt større klokke).

 

Kjapt spørsmål: er kartet på gpsen lastet ned slik at man kan bruke gps på klokka uten å ha telefonen koblet til? 

 

 

Ja, det er fullt mulig å bruke Frontier med dress(selv gjort det på julebord, med positive tilbakemeldinger) sålenge man bytter reim. Klokka virker også mindre dominerende med en tynn skinnreim enn med orginalreim.

 

Foreløpig er det ikke støtte for Offline kart såvidt jeg har sett, men har lest at det skal bli tilgjengelig i "HERE WE GO" appen etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...