Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten min slo opp i dag.


Anbefalte innlegg

Nå skal ikke jeg gi deg falskt håp eller noe slikt.. men jeg ble nylig ferdig med det du nå nettopp har starta på og det er jævlig tungt. Vi krangla hver dag om alt, mye var min feil, mye var hennes feil. De to første månedene brukte ejg på å syntes synd på meg selv og å savne henne. Jeg sluttet ikke tenke på henne før jeg var med folk hver dag og ikke rakk å tenke på henne mer. Jeg jobbet også med det jeg visste jeg gjorde feil i forholdet, ikke fordi jeg skulle ha henne tilbake, men fordi selvtilliten din kan ta et big blow når du blir slått opp med.. Jeg ba henne slutte å sende meg meldinger og til slutt kom jeg over henne. Etter åtte måneder ble hun så desperat at hun ville bli friends with benefits. Så får ikke gjøre så mye mer ut av det så er vi nå sammen igjen og alt går på skinner denne gangen..

 

Ikke jobb for å få dama igjen kompis, vær masse med folk, ta opp nye hobbyer og prøv å ikke se masse videoer om hvordan du skal deale med det, det er best å distansere seg fra det :) tiden leger alle sår som folk sier. Lykke til :)

 

Anonymous poster hash: 71a7d...4dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror RSD er noe som imponerer menn eller gutter som har hatt det vanskelig med det motsatte kjønn og dermed blir lett imponert. Det de sier kan høres fornuftig ut og man kan sitte igjen med en følelse av å ha lært noe, men etter min mening overkompliserer de hele mann-møter-kvinne prosessen.

 

Om du ser videoene deres er det også stort sett fulle og middelmådige jenter de sjekker opp, noe vanlige menn gjør hver helg året ellers. Legger du til det ekstremt høye antallet kvinner de snakker med og det faktum at de sikkert kun legger ut de aller beste videoene, så er det ikke så mye å skryte av. :)

Helt uenig.

Rsd tyler og julien er absolutt lærerikt. Selv like jeg rsd Todd valentine best.

 

Det de sier -er- fornuftig og riktig, problemet er at det ikke holder å se på videoene før man blir god. Det må testes og feiles in field, og det er er det som tar tid.

 

Anbefaler julien ten game videoene.

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

 

 
Helt uenig.

Rsd tyler og julien er absolutt lærerikt. Selv like jeg rsd Todd valentine best.

 

Det de sier -er- fornuftig og riktig, problemet er at det ikke holder å se på videoene før man blir god. Det må testes og feiles in field, og det er er det som tar tid.

 

Anbefaler julien ten game videoene.

 

 

Hva har du så lært? Og hva slags resultater har du? :) 

 

Selvsagt kan man ikke lære noe kun av å se videoer, men jeg synes ikke videoene eller resultatene til instruktørene er spesielt gode. Synes ikke noen av de virker som spesielt gode forbilder. Grunnen til at RSD har gjort det så bra er fordi de er ekstremt flinke til å markedsføre seg og rett og slett har fått en sterk posisjon i bransjen. 

 

Har sett noen av gratisvideoene til Todd og skal være enig i at de er gode. Han har en langt mer naturlig og avslappet vibe og ser ut til å få gode resultater. 

Lenke til kommentar

 

 

Helt uenig.

Rsd tyler og julien er absolutt lærerikt. Selv like jeg rsd Todd valentine best.

 

Det de sier -er- fornuftig og riktig, problemet er at det ikke holder å se på videoene før man blir god. Det må testes og feiles in field, og det er er det som tar tid.

 

Anbefaler julien ten game videoene.

 

 

Hva har du så lært? Og hva slags resultater har du? :)

 

Selvsagt kan man ikke lære noe kun av å se videoer, men jeg synes ikke videoene eller resultatene til instruktørene er spesielt gode. Synes ikke noen av de virker som spesielt gode forbilder. Grunnen til at RSD har gjort det så bra er fordi de er ekstremt flinke til å markedsføre seg og rett og slett har fått en sterk posisjon i bransjen. 

 

Har sett noen av gratisvideoene til Todd og skal være enig i at de er gode. Han har en langt mer naturlig og avslappet vibe og ser ut til å få gode resultater. 

 

du avsporer hele tråden...............

Lenke til kommentar

flytte sammen etter 3 månad går vel fint, om forholdet er riktig/begge ønsker det. Noe bra argument for å ikke gjøre det, bortsett fra "det er for tidlig" - hvorfor? 

Anyway. 3 månader er fortsatt/berre forelskelse. Men det er den som gjør mest vondt. 

Kjenner flere som har slått opp og blitt sammen igjen. Kjenner enda flere som slo opp og ble ikke sammen. Noen angrer, andre er overlykkelig.

Jeg er den type som liker å prate, si ting rett ut. Så jeg ville ringt til dama, sagt unskylld, sagt hvor mye jeg angrer og savner hun. Enda bedre om du kjøpre stooort blomster bukett, noe bra (helst håndlaget) godteri, kanskje smykke til hun og møter opp på døren.

Det eneste du bør tenke på... folk forandrer ikke seg. Ikke på 1-2-3. Det tar flere månader/år med myye arbeid. Kanskje dere greier å styre dere i par uke. Så er det same old. Er det verdt det? Kanskje det er bedre å se etter noen du passer bedre sammen med? Noen du kommer ikke til å krangle så mye med? Du vet nok bedre selv, men ver objektiv og ærlig med deg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Jeg er den type som liker å prate, si ting rett ut. Så jeg ville ringt til dama, sagt unskylld, sagt hvor mye jeg angrer og savner hun. Enda bedre om du kjøpre stooort blomster bukett, noe bra (helst håndlaget) godteri, kanskje smykke til hun og møter opp på døren.

 

Det eneste du bør tenke på... folk forandrer ikke seg. Ikke på 1-2-3. Det tar flere månader/år med myye arbeid. Kanskje dere greier å styre dere i par uke. Så er det same old. Er det verdt det? Kanskje det er bedre å se etter noen du passer bedre sammen med? Noen du kommer ikke til å krangle så mye med? Du vet nok bedre selv, men ver objektiv og ærlig med deg selv.

 

Skulle til å kommentere første avsnittet ditt før jeg så at du "korrigerte" deg i siste avsnitt. ;) 

 

Jeg tror mange av problemene folk har i et forhold kommer av at de kanskje ikke egentlig passer sammen når alt kommer til alt.

Lenke til kommentar

Hvis det ryker på grunn av for mye krangling etter 3 måneder, tenker jeg at det handler om en av to ting:

 

1) Dere har gått alt for fort fram og kommet alt for tett på hverandre alt for tidlig - i hvilket tilfelle det å flytte sammen er den dårligste av alle dårlige idéer

2) Dere er rett og slett ikke en bra match, og dere vil begge to få det mye bedre sammen med noen dere passer bedre sammen med.

 

Flere fisk i havet, og alt det der. Ikke heng deg for mye opp i én enkelt dame - i hvert fall ikke allerede etter bare 3 måneder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet det er flere fisk, men vil ha henne.

Bare fordi vi har kranglet mye og ting har vært negativt, så skal hun bare slå opp...

Hun skrev til og med at hun trodde hun kjente meg, men det "viste seg at jeg var en annen". Alle blir jo en verre person av seg selv under krangler.

Endret av Disorder
Lenke til kommentar

Ser ut til at hun ikke kommer tilbake til deg dude. Det er en helt kurant grunn for å ikke ville date deg lenger, og for å være ærlig hvis jeg hadde datet noen som hisset seg så opp i krangler etter 3 måneder sammen så hadde jeg også hatt lyst til å slå opp, det tror jeg de fleste sinnssfriske personer hadde gjort, tenk hvordan det blir om 3 år hvis du er så hissig etter kun 3 måneder.

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet det er flere fisk, men vil ha henne.

Bare fordi vi har kranglet mye og ting har vært negativt, så skal hun bare slå opp...

Hun skrev til og med at hun trodde hun kjente meg, men det "viste seg at jeg var en annen". Alle blir jo en verre person av seg selv under krangler.

 

 

Dette her er hormonene som snakker. Jeg sa til deg, ikke heng deg for mye opp i denne ene dama. Sånn det ser ut nå, er sjansene for at det blir dere to omtrent null. Og, som mange andre i tråden, tror jeg kanskje at det er for det beste for dere begge.

 

"Bare fordi vi har kranglet mye og ting har vært negativt…" - hører du deg selv? Dere har opplevd mye krangling nå i forelskelsesfasen, hvor ting pleier å være rosenrødt og kvalmende positivt. Hvordan i all verden hadde dette blitt når forelskelsen ga seg om noen måneder?

 

Det at hun trodde hun kjente deg, men du viste deg å være en annen, har nok ikke egentlig så mye med selve kranglingen å gjøre. Etter 3 måneder sammen har dere så vidt begynt å grave litt dypere enn overflaten i hverandre, og det er i løpet av de første månedene at slike ting som dette her dukker opp - "du er ikke helt den jeg så for meg" er veldig, veldig vanlig. Hvis det i tillegg er mye krangling og negativitet er det jo rett og slett bare sunn fornuft å bryte av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...