Gå til innhold

Fra et metalhue til en annen


Gjest

Anbefalte innlegg

Dette synes jeg er regelrett kreft innen sjangeren

 

begynner å flire nesten med en gang, kan ikke tas seriøst dette

 

hva faen skjedde?

 

Ser ut som justin beiber hele gjengen

 

oceansatealaska.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror alle sjangere har noen kreftsvulster, musikk er i en evig utvikling, og av og til så tar den en bedriten retning  :lol:

 

Jeg ser du har oppdaget "Post-hardcore"(eller et eller annet core dritt), du har mine kondolanser :p

hehe takk for kondolansen, much needed

 

har vært metalhead siden midten av 90 tallet, spurte på et annet forum om de kunne anbefale meg noe nytt da jeg har hørt på slayer, pantera, gamle metallica, iron maiden, queensryche, kiss, immortal, type o negative , etc ganske lenge, digger dem enda, men greit med noe nytt også

 

men fikk da slike svar som jeg postet i OP, ble helt forskrekket, hva i alle helveter

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Hver sin smak.

Personlig er jeg møkklei "det gamle".

 

For øvrig begynner jeg å bli dritt lei av disse elitiske holdningene som Uderzo viser frem. 

Dere er akkurat som de som hører på pop og alle de mer populære sjangerene, og legger ut om hvor mye de hater metall fordi det bare er "skrik og skrål".

Eneste forskjellen er at vi holder oss i samme sjanger (Og undersjangere)

 

Et annet ord for det, er drittunge-oppførsel.

Lenke til kommentar

Hver sin smak.

Personlig er jeg møkklei "det gamle".

 

For øvrig begynner jeg å bli dritt lei av disse elitiske holdningene som Uderzo viser frem.

Dere er akkurat som de som hører på pop og alle de mer populære sjangerene, og legger ut om hvor mye de hater metall fordi det bare er "skrik og skrål".

Eneste forskjellen er at vi holder oss i samme sjanger (Og undersjangere)

 

Et annet ord for det, er drittunge-oppførsel.

Damn right!

 

Forøvrig er jeg enig i at det der var noe ræl. Ikke hør på Lycan ;)

Endret av Sebby
Lenke til kommentar

Jeg er ikke "elitisk", bare gammel (ihvertfall i forhold til de som liker beiber-metal) :p

423.gif

 

Det var egentlig mest til trådstarter og alle andre som kommer med lignende utsagn.

Jeg er forøvrig enig i at dette er urteit musikk, men at det skal være noen trussel mot sjangeren?

 

Er nok ikke noen trussel, men at det har utviklet seg slik, er vel ikke helt heldig for å si det mildt

Dette er jo ikke metall i det hele tatt, så det kan ikke være kreft 'innen sjangeren'.

Håper du har rett, for en flause av en sjanger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...