Gå til innhold

RYKTE: Er dette nye Galaxy Note 7?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Etter Note 3 og 4 er jeg lei Samsung ?de gidder ikke oppdatere Android ?

 

Enig, håpløst trege å oppdatere Android. Min Note 4 har ennå ikke fått Marshmallow. Samsung, lær av Apple.

Apple har heller ikke fått Marsmallow!!

At Apple har kommet med en oppdateringer gjør dem ikke så nyskapende akkurat. De aller fleste oppdateringer der er feilrettinger og når de kommer med noe nytt så er det gammelt nytt på android telefoner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Etter Note 3 og 4 er jeg lei Samsung ?de gidder ikke oppdatere Android ?

 

Enig, håpløst trege å oppdatere Android. Min Note 4 har ennå ikke fått Marshmallow. Samsung, lær av Apple.

Bare å laste ned offisiell ROM fra her så har du plutselig stock helt lovlig marshmallow på din note 4 som jeg gjorde for to mnd siden.

http://www.androidsage.com/2016/05/23/install-official-android-6-0-1-marshmallow-for-galaxy-note-4-n910h-n910g/

Lenke til kommentar

 

Enig, håpløst trege å oppdatere Android. Min Note 4 har ennå ikke fått Marshmallow. Samsung, lær av Apple.

 

Da tror jeg du burde prøve å søke etter oppdateringen. Jeg fikk min for mange måneder siden. Helt enig i at de er trege!

Søke? Mener du kies? Eller root?

Lenke til kommentar

 

 

Søke? Mener du kies? Eller root?

Innstillinger -> Om enheten -> Last ned oppdatering manuelt.
Er ikke noe som heter last ned manuelt, hvis du mener "om enheten -> programvareoppdatering -> oppdater nå" så har jeg trykket på den hver dag siden slutten av mai...

Det har du nok rett i, for jeg husket egentlig også at det het "oppdater nå". Etter at jeg fikk 6.0 har de endret til last ned automatisk/Manuel. Beklager det :)

 

Rart at noen har fått og at andre ikke får. Hvilken modell har du?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...