Gå til innhold

Ville du droppet Netflix om de startet med reklame?


Anbefalte innlegg

Poenget med å betale for noe er å slippe reklame. Det er derfor flere aviser enten har enormt med reklame eller lager +-artikler. Netflix tjener allerede masse penger på brukerne sine, og de har allerede økt prisen en gang. Hvis de skal legge inn reklame kan de like godt slutte å ta betalt for Netflix. Tror nok mer enn bare 74% vil stoppe å bruke netflix hvis man BÅDE må betale og få reklame på siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget med å betale for noe er å slippe reklame. Det er derfor flere aviser enten har enormt med reklame eller lager +-artikler. Netflix tjener allerede masse penger på brukerne sine, og de har allerede økt prisen en gang. Hvis de skal legge inn reklame kan de like godt slutte å ta betalt for Netflix. Tror nok mer enn bare 74% vil stoppe å bruke netflix hvis man BÅDE må betale og få reklame på siden.

Jeg må betale 120 kroner for ultra HD(4 sessions) på netflix. Og ikke bare 99 for HD(2 sessions).

 

Sessions: kan streame samtidig fra samme konto

 

Men nå er det nok veldig lite på Netflix som er i Ultra HD..

 

Netfix, no chill.

 

Pre-/postroll <20sek = lavere månedspris, bedre utvalg og 4k til 99 or bust.

 

Er fremdeles latterlig lett å torrente, ha det i bakhodet før du kødder med kundene dine!

Og det at mange ISP'er gir egentlig faen selv om de får brev i posten om at den og den kunden piratkopierer.

 

Tenk deg USA, det største marketed deres. Data caps, du mister internett tilgang etter 2 advarsler når din ISP får beskjed i fra MPAA f.eks om at du piratkopierer.

 

Og da er ikke det å piratkopiere for mange i US så veldig attraktivt eller et alternativ.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Det begynner å bli en stund siden jeg hadde netflix.

 

Jeg brukte dem til jeg hadde sett alt jeg ville se, og avsluttet så abonnementet.

 

Men nå får jeg ikke til å se utvalget deres uten å først betale for en måneds abonnement.

 

Er det noen som vet hvordan jeg kan få oversikt over hva nytt av filmer (sekundært serier) de har lagt til i det siste året, uten å kaste bort 99 kroner? :)

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Skal dem absolutt mikse mer reklame inn i pakkene sine så burde dem gjøre det på følgende måte...

Nr.1. Free - 100% reklame finansiert til Kr 0,- , Standard innhold -50% mindre innhold.

Nr.2. Basic - 75% reklame finansiert til Kr 50,- , Standard innhold -25% mindre innhold.

Nr.3. Standard - 50% reklame finansiert til Kr 100,- , Standard innhold.

Nr.4. Premium - 25% reklame finansiert til Kr 150,- , Standard innhold +25% mer innhold.

Nr.5. Premium Plus - 0% reklame finansiert til Kr 200,- , Standard innhold +50% mer innhold.

 

 

 

Ville jo blitt helt på trynet å ha modeller hvor man både må betale, se reklame og på toppen av det hel få mindre innhold! :no:

 

 

 

5 alternativer er alt for mye. 3 er mer enn nok.

1. 79kr, med reklame. 100% innhold, flere brukere.

2. 99kr, uten reklame. 100% innhold, en bruker.

3. 119 kr, uten reklame, 100% innhold, flere brukere.

 

 

 

- Jeg brukte 5 i eksempelet for å illustrere et poeng...

 

Alternativ 1 er for dem som bruker NetFlix lite.

Alternativ 3 er for gjenomsnitts brukerene.

Alternativ 5 er for dem som bruker Netflix mest.

 

Alternativ 2 og 4 er bare en mellomklasse mellom 1 og 3, og 3 og 5.

 

Det er snakk om hvor gniene folk er.

Og det faktum at folk har blitt mer og mer allergiske imot reklame.

 

Skal man absolutt ha i pose og sekk så er alternativ 5 eneste valget.

Men folk har tydeligvis fått for seg at man skal få mye for slikk og ingenting.

 

Netflix tjener ikke penger på den måten.

 

Innholdet dems koster penger..., så logisk nok...

Mer innhold koster dem mer penger.

 

Så dem må forståelig nok ty til reklame.

 

Som jeg sa tidligere...

Personlig har jeg ikke så mye imot reklame så lenge dem ikke stykker opp eller dekker til det innholdet som jeg har valgt å se.

 

Reklame før eller etterpå er helt ok i mine øyne.

 

----------

 

Når det kommer til venting etter nytt innhold.

Ja, det er forståelig frustrerende...

Men slik har det alltid vært og slik kommer det nok til å forbli i den forskuelige fremfid.

 

Den som venter på noe godt venter sjeldent forgjeves.

Endret av BizzyX78
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Reklame på Netflix? Da blir jeg å avslutte abonnementet umiddelbart og finner andre løsninger.

 

Eneste grunnen til at jeg har TV abonnement er fordi det er endel av pakken av leilighetskomplekset jeg bor i, men jeg gidder ikke å se på filmer og serier der (bare enkelte humorprogrammer), rett og slett pga. reklamepauser.

 

Jeg betaler heller mer for netflix (med mer innhold sådan) enn å få noe som helst reklame.

Lenke til kommentar

Satt og zappa og så at Desolation of Smaug gikk på Viasat4 sent i går.

Tenkte jeg skulle se resten av filmen, men etter 2 reklamepauser i løpet av en halvtime gikk jeg og la meg istedet.

 

TV-pakka sies opp så fort Canal Digital tillater det.

 

Netflix er kun aktuelt for meg uten reklame.

De må gjerne gi ut en versjon som er reklamefinansiert og gratis å bruke, slik Viafree er lagt opp.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...