Gå til innhold

Her sletter vi Aksjer-, Tips- og Vær-appene for godt!


Anbefalte innlegg

Tja, de dukker vel neppe opp igjen før man aktivt går i App Store og legger dem inn igjen, så jeg vil si det er "for godt" nok til å si det.

 

I virkeligheten fjernes faktisk ikke appene i det hele tatt - de er fortsatt på telefonen, men api-kallene deaktiveres og brukerdata fjernes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, de dukker vel neppe opp igjen før man aktivt går i App Store og legger dem inn igjen, så jeg vil si det er "for godt" nok til å si det.

 

I virkeligheten fjernes faktisk ikke appene i det hele tatt - de er fortsatt på telefonen, men api-kallene deaktiveres og brukerdata fjernes.

Da er det ikke for godt, da er det midlertidig.

Hvis det er for godt er det ikke mulig å få de frem igjen, uansett.

Overskriften burde vært: "Her skjuler vi aksjer, tips og vær appene."

 

For godt er det samme som for alltid. Et eksempel er sletting av en fil for godt. Da er det umulig å få den tilbake.

Definisjonen i overskriften er feil, men jeg går utifra at overskriften med "midlertidig", ikke har den samme kraften som "for godt" eller feks "for alltid".

 

Går det forresten ann å gå inn i App Store passivt?

Endret av karbon8
Lenke til kommentar

Tja, de dukker vel neppe opp igjen før man aktivt går i App Store og legger dem inn igjen, så jeg vil si det er "for godt" nok til å si det.

 

I virkeligheten fjernes faktisk ikke appene i det hele tatt - de er fortsatt på telefonen, men api-kallene deaktiveres og brukerdata fjernes.

Så det er ikke faktisk sletting fra internminne, men deaktivering slik som på Android?

Lenke til kommentar

Med Windows får man jo plass til alle femten appene som eksisterer på én side uansett.

 

Med andre ord så skulle det bare mangle at Apple innfører ett lignende system? Siden dere har så mange apper så må det jo være enda mer nyttig for dere eller?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...