Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er greia bak Al Hilal?

Hva mener du?

 

Edit: det er et jevnt over bra lag på 3,5 stjerner,uten klare svakheter. Bra pace i forsvaret og på topp, noen med 4* skills... Spiller 433 (4) med en høyrekant som spiss. Benket Bonatini, selv om han har "høy" overall rating. 4-0-0 med det laget.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Memphis IF er god, og MYE bedre enn Son på kanten. Zlatan er desverre bare lånespiller(15kamper), men han er helt sinnsyk! 2 hattricks på 4 kamper. Latterlig sterk, og sykt skudd! Skulle ønske at jeg noen gang fikk råd til en slik spiller, men han ligger vel på 500k eller noe slikt. Kommer nok til å teste ut Son som enslig spiss når kontrakten til Zlatan går ut. Får vel 7 i kjemi.

 

Nå har det jo kommet en Walker IF, så kanskje jeg burde bytte ut Coleman med han? Jeg føler også at jeg har noe å gå på mtp at Baines er litt treg. Tips til venstreback? Det går jo an å bruke Kos som stopper og det finnes en meget god fransk venstreback. Evra er vel litt treig, og er litt usikker på han fra Sevilla.

 

Jeg liker Fernandinho betydelig bedre enn Gundogan, men er litt usikker på hvem andre som er aktuelle i den posisjonen. Kommer til å teste ut Rooney(akkurat skaffet meg en Rooney som var CM). Toure og Kante er bankers

 

Liker både Smalling og Kompany bedre enn Kos. Vet ikke om det er pga høyden (192 vs 186) eller styrken. Sikkert begge deler. Kos kommer nok til å bli solgt.

 

Har satt Kante og Fernandinho til å holde igjen, og Toure til å "bli med fram" og "løpe rundt fritt". Føler ikke at de følger instruksene så syykt bra, da Kante er i straffefeltet til motstanderen hele tiden...

 

Nå kan forresten Mane få et par IFs. 

 

Beklager at disse FIFA-innleggene mine blir så sinnsykt rotete. Orker ikke å rydde  :innocent:

 

 

WpUxm_c.png

 

Lenke til kommentar

Ikke kjøp Walker i hvert fall. Så waste å betale 100k+ eller hvor mye han kommer til å koste. Enten behold Coleman eller gå for Valencia. Shaw LB. Kompany er tung og treg i vendingene. Ville absolutt fått inn Bailly der, til tross for high attacking WR.

 

Hvorfor Depay så tidlig?

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Pleier som oftest å spele seasons mot venner. Men igår blei det nokre nye rundar online. Og møter igjen fleire som parkerer bussen, til og med ein med 5 bak og ultradef. Då må ein prøve å spele tålmodig, velger sjølv å legge meg på defensive og keep possession. Sentrer trygge pasninger og tar meg god tid i oppbygginga og venter på ein mulighet til å bryte gjennom midten. Før eller seinare vil det skje ein feil, kanskje han skifter til feil forsvarsspelar, går for langt fram, eit eller anna. Ogdå skrur ein på farten setter på high pressure og attacking og presser gjennom midten med raske L2 pasninger og gunner på. Når andre omgang starter igjen legger eg meg igjen på defensive og possesion, og bare venter. Om han  er fornøyd med uavgjort så vil han nok bare la deg spele, men ser du han begynner å jage og presse så vil han nok vinne og då får du nokre sjansar. Har ikkje spelt FIFA på fleire år, så statsa mine er horrible, med fleire tap enn seiere, så veit eg kor frustrerande det er. Men rolig og tålmodig, aldri spel lenge med høgt press og attacking, men skift kun til det i periodar i kampen. 

Lenke til kommentar

Ikke kjøp Walker i hvert fall. Så waste å betale 100k+ eller hvor mye han kommer til å koste. Enten behold Coleman eller gå for Valencia. Shaw LB. Kompany er tung og treg i vendingene. Ville absolutt fått inn Bailly der, til tross for high attacking WR.

 

Hvorfor Depay så tidlig?

Skal teste ut Bailly, takk for tips.

 

hadde pengene, og det ble sent i gårkveld :p

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan CAM playmaker, CAM creator (?), CAM finisher osv fungerer i pro clubs? Virker helt tullete. Så at jeg plutselig hadde gått ned fra 90 til 89 CAM, og så oppdaget jeg at jeg var CAM finisher og ikke CAM playmaker (eller creator, men mulig at creator ikke lenger eksisterer). Creator har jo egentlig bare pleid å være på forward, men faktisk vært CAM creator på FIFA 17.

 

Aner ikke hvordan man velger dette, men gikk inn på spilleren min og endret litt fram og tilbake og plutselig var jeg playmaker igjen og 90 overall. Bare setter spilleren min som midfielder, centre att og playmaker. Virker som at det er en bug.

 

Spilt pro clubs i flere år nå, og vet godt at man kan velge mellom playmaker, box to box osv, og at statsene avhenger av høyde og vekt.

Lenke til kommentar

 

Hva er greia bak Al Hilal?

Hva mener du?

 

Edit: det er et jevnt over bra lag på 3,5 stjerner,uten klare svakheter. Bra pace i forsvaret og på topp, noen med 4* skills... Spiller 433 (4) med en høyrekant som spiss. Benket Bonatini, selv om han har "høy" overall rating. 4-0-0 med det laget.

 

Takk. Var det jeg mente - jeg så liksom ikke en umiddelbar grunn til at det laget var så populært da de trolig ikke har verdens største supporterskare. Men har noen spillere der høy pace så er jo saken biff. Al Hilal og park the bus fra nå av.

Lenke til kommentar

Memphis IF er god.

Vurderer å kjøpe Memphis og kaste Martial på topp med 7 chem. Ryktes at Martial er god der. Spørsmålet mitt er om Memphis er verdt 100k. Hva mener du? Scorer du mye med han som LF? Non-IF versjonen var lite imponerende. Ser uansett ut som om at sterke, raske spillere er veien å gå i år, og det er absolutt kvaliteter Memphis besitter. 

Lenke til kommentar

 

Memphis IF er god.

Vurderer å kjøpe Memphis og kaste Martial på topp med 7 chem. Ryktes at Martial er god der. Spørsmålet mitt er om Memphis er verdt 100k. Hva mener du? Scorer du mye med han som LF? Non-IF versjonen var lite imponerende. Ser uansett ut som om at sterke, raske spillere er veien å gå i år, og det er absolutt kvaliteter Memphis besitter. 

 

Jeg er i alle fall fornøyd. Med tanke på hvor mye Hazard koster så vil jeg si at han er verdt det. 84 i styrke merkes veldig godt, og langskuddene er helt syke. Skuddstyrke 94 og langskudd 87. 

Lenke til kommentar

 

 

Memphis IF er god.

Vurderer å kjøpe Memphis og kaste Martial på topp med 7 chem. Ryktes at Martial er god der. Spørsmålet mitt er om Memphis er verdt 100k. Hva mener du? Scorer du mye med han som LF? Non-IF versjonen var lite imponerende. Ser uansett ut som om at sterke, raske spillere er veien å gå i år, og det er absolutt kvaliteter Memphis besitter.

Jeg er i alle fall fornøyd. Med tanke på hvor mye Hazard koster så vil jeg si at han er verdt det. 84 i styrke merkes veldig godt, og langskuddene er helt syke. Skuddstyrke 94 og langskudd 87.
Hva ble totale kostnaden for å få Hazard?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...