Gå til innhold

2 uker til ferie med hund og vi får ikke bestemt oss! Hjelp!


Anbefalte innlegg

Plutselig er det 2 uker til ferie, og vi har 1 ukes ferie sammen (jeg og kjæresten) + hund i helgene. 

Så dessverre blir det ikke noe fly :( Jeg vil jo helst ligge på stranda et sted :p 

 

Vi disponerer en hytte ved Hurum, men jeg har ikke lyst til å være der hele ferien hvertfall.. der er vi jo resten av året. 

 

Har noen noe som helst tips? Vi har sett på feriehus, men det er lite utvalg igjen nå så sent. Jeg har sett på feriehus i Danmark, men det innebærer 4 timer båt hver vei og vet ikke hvordan det går med hunden som ikke har reist sånn før. 

 

Vi kan få pass mandag-fredag, så jeg tenker kanskje en liten tur på noe spa-hotell etc. 

 

Jeg er litt skuffa over at vi må ha med bikkje.... men vil gjerne at vi skal kose oss max for det. Vi trenger slappe-av og kose oss ferie etter masse storbyferier. 

 

Setter suuuuuuperstor pris på svar! 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk at hunden må ha gyldig rabiesvaksinering før tilbakeføring til Norge.

Det er vel minst 30 og maks 365 dager før innføring til Norge denne må ha blitt tatt..

 

Se Mattilsynet.no for tips vedr å reise til utlandet med dyr.

 

Man må også behandle hunden for revens dvergbendelorm, dette må gjøres mellom 24 og 120 timer før innføring til Norge.

Behandlingen MÅ utføres hos veterinær, og kvitteres i passet.

 

Dersom hunden ikke er identitetsmerket må det også på plass, hunden må også ha pass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...