Gå til innhold

Komplett.no blir mobiloperatør


Anbefalte innlegg

 

Slik ja. Trodde du mente generell pristrend. Kontantkort er vel den ordningen som er mest vanlig i dag for de som bruker veldig, veldig lite.

Hvorfor er det vanlig at sånne som meg betaler vesentlig mer med kontantkort? De siste 6 månedene har jeg som sagt betalt mellom 59 og 143 kr per måned (toppen ved en Android-oppdatering). Billigste abb i kalkulatoren ville kostet meg 178 kr for en gjennomsnittsmåned. Billigste kontantkortløsning ville kostet meg hele 290 kr. Altså henholdsvis ca dobbelt og trippelt det jeg betaler i dag.

Var det ICE som kom på 178,- ? Trodde det skulle godt gjøres å komme særlig over de 99,- som er grunnprisen. Ringer du mye fra utlandet eller noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ekstremt skuffende av komplett, de burde sprengt markedet med noen skikkelige romslige datapakker og maks fart på 4g nettet til fornuftige priser, folk hadde rømt til komplett hvis så var tilfellet. Slik det ser ut, er det vel ikke det segmentet de vil nå, men hvem de vil nå er jo et mysterium med de prisene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Telenor ønsker åpenbart ikke kunder i lavpris-segmentet. Det er derfor de har Talkmore.

Det er vel heller fordi Post og Teletilsynet har bestemt at Telenor ikke har lov til å være billigst.

Lenke til kommentar

Slik ja. Trodde du mente generell pristrend. Kontantkort er vel den ordningen som er mest vanlig i dag for de som bruker veldig, veldig lite.

Hvorfor er det vanlig at sånne som meg betaler vesentlig mer med kontantkort? De siste 6 månedene har jeg som sagt betalt mellom 59 og 143 kr per måned (toppen ved en Android-oppdatering). Billigste abb i kalkulatoren ville kostet meg 178 kr for en gjennomsnittsmåned. Billigste kontantkortløsning ville kostet meg hele 290 kr. Altså henholdsvis ca dobbelt og trippelt det jeg betaler i dag.
Var det ICE som kom på 178,- ? Trodde det skulle godt gjøres å komme særlig over de 99,- som er grunnprisen. Ringer du mye fra utlandet eller noe?

Jeg ringer praktisk talt aldri til eller fra utlandet. Sjekk linken til priser på mitt forbruk som jeg ga tidligere i tråden.

Lenke til kommentar

 

Slik ja. Trodde du mente generell pristrend. Kontantkort er vel den ordningen som er mest vanlig i dag for de som bruker veldig, veldig lite.

Hvorfor er det vanlig at sånne som meg betaler vesentlig mer med kontantkort? De siste 6 månedene har jeg som sagt betalt mellom 59 og 143 kr per måned (toppen ved en Android-oppdatering). Billigste abb i kalkulatoren ville kostet meg 178 kr for en gjennomsnittsmåned. Billigste kontantkortløsning ville kostet meg hele 290 kr. Altså henholdsvis ca dobbelt og trippelt det jeg betaler i dag.
Var det ICE som kom på 178,- ? Trodde det skulle godt gjøres å komme særlig over de 99,- som er grunnprisen. Ringer du mye fra utlandet eller noe?

Jeg ringer praktisk talt aldri til eller fra utlandet. Sjekk linken til priser på mitt forbruk som jeg ga tidligere i tråden.

 

Den oversikten der stemmer ikke helt. Den forutsetter at du kjøper ny 1GB datapakke når du har gått tom. Men med ICE, så setter de kun ned hastigheten, og å bruke data utover grensen er kostnadsfritt. 

Lenke til kommentar

 

Den oversikten der stemmer ikke helt. Den forutsetter at du kjøper ny 1GB datapakke når du har gått tom. Men med ICE, så setter de kun ned hastigheten, og å bruke data utover grensen er kostnadsfritt. 

Kostnadsfritt, men også relativt ubrukelig dersom man har behov for 2 GB. Hastigheten blir såpass lav at det meste av aktivitet tar for lang tid til å kunne basere seg på det hver måned.

 

Når det er sagt er det en helt super måte å unngå store overraskende regninger på, og heller kunne velge om man ønsker en ny datapakke eller ikke.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...