Gå til innhold

Prison Break Sesong 5 - Kommer våren 2017


Anbefalte innlegg

 men jeg tror også at grunnen til at han avviser Linc med en gang, er at det er noen som overvåker han. Tror tattoveringene på hendene kan være et hint her.

 

Er også overbevist om at tatoveringene spiller en rolle her.

 

Han ser jo at C-note filmer hendelsen uten at han skjuler noenting. Virker som øynene i tatoveringen skal indikere at han blir "overvåket". Ep2 blir moro .)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen tvil om første sessong er noe av det beste som noen gang er laget spør du meg :D Og jeg som de fleste har jeg inntrykk av, så gikk det bare nedover for hver sessong etter det.

 

Men uviten om denne nye sessongen rakk jeg akkurat å se de 4 første på strak arm og synes egentlig hele greia ble vesentlig bedre og jeg er super glad jeg valgte å se hele greia en gang til.

 

Må jo si meg enig at det er synd de går litt vel fort og på grensa til kaotisk fort fram nå, tror denne kunne nærmet seg første sessong om de hadde dobblet antall episoder på denne comeback sessongen. Har hvertfall spenning nok til at jeg fortesetter å se og kommer til å se til siste slutt :)

 

Men jeg også håper at dette blir finalen, for skal de melke dette konseptet til en annen verden da tror jeg desverre de skyter seg selv litt i foten for å si det sånn.

 

Blir spennende å se hvilke tanker jeg har etter siste episode har blitt sendt da... :p

Lenke til kommentar

Huff. Prison Break var egentlig kun laget for å vare en sesong, maks to. Det blir litt tåpelig med enda flere sesonger.

Trur faktisk det berre var tenkt å vara i 13 episodar, var nok alt dei hadde planlagt. Så vart det populært, så måtte dei laga 9 episodar til i sesong 1 - del 2, kor kvaliteten alt då vart redusert. Og sesong 2 var svak, medan resten (ikkje sett) slik eg forstår det var forferdelig.

Endret av Knut Lavngard
Lenke til kommentar

Nå ble vel ikke akkurat sessong 1 som planlagt heller er jeg sikker på. Hvis dere husker at sessong 1 hadde et EKSTREMT langt opphold, så var jo det p.g.a han som skrev serien døde. (husker ikke om det var ulykke/selvmord/naturlige årsaker)  uansett siste halvdel eller noe ble skrevet av en annen. Så egentlig får vi vel aldri vite hvordan engang sessong 1 kunne vært.

 

Men jeg anbefaler til dere som bare har sett hele prison break 1 gang å kjøre på med et prison break rush, ja jeg også var ikke helt fan av sessong 2-4 men å se det mange år senere i en jafs hjap på inntrykket :D

Lenke til kommentar

Trenger ikke akkurat være geni for å vite hvordan serien ender, men veien dit kan være spennende for det. Likte siste episode godt, selv om ting var forutsigbart. De prøvde en tvist med Poseidon, men kanskje ting er faktisk som det ikke ser ut som. Fortsatt mye som kan skje i de siste 3 episodene.

Lenke til kommentar

Trenger ikke akkurat være geni for å vite hvordan serien ender, men veien dit kan være spennende for det. Likte siste episode godt, selv om ting var forutsigbart. De prøvde en tvist med Poseidon, men kanskje ting er faktisk som det ikke ser ut som. Fortsatt mye som kan skje i de siste 3 episodene.

 

Ja og den historien til Michael om hvorfor han måtte fake sin egen död var bra nok den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...