Gå til innhold

Neste spill i Battlefield-serien er avslørt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

om det ikke blir som verdun er det +rep

Verdun ble laget av et lite indie studio, så tror nok ikke du trenger å bekymre deg der. Har prøvd ut endel FPS spill laget av indie utviklerere å det blir veldig sjeldent en god opplevelse. Eneste Insurgency som jeg faktisk har likt som ikke er laget av et AAA studio.

 

 

Syns Verdun er flott! 

Lenke til kommentar

Virker kult sånn umiddelbart, og traileren var episk. Men tenk så kjipe våpen spillet kommer til å ha ... Blæh.

 

hver sin smak.. er så sykt lei "modern warfare" type spill.. De råeste BF spillene er fremdeles 1942 og Vietnam :) Jeg synes det lille vi ser av våpen ser helt fantastisk ut, gode gamle tunge rå våpen med høy kaliber :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Potensialet for mange fete våpen er absolutt til stede :)

 

 

Noe som er teit, Ser feil ut når alle går rundt med fancy våpen bare en av 2 millioner soldater hadde!

 

Nei vanlige soldater skal ha vanlige våpen, jeg har alltid vært i mot fancy våpen satt i historiske perioder.

 

Som når alle løper rundt med StG44 eller FG42 på tysk side i et WW2 spill

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For variasjons skyld håper jeg DICE tar seg litt friheter! Det plager meg i grunn ikke i hele tatt :)

 

Men da blir det ikke WW1 om 90% av laget går rundt med Semi atuo/full auto våpen! Da er det bare BF4 i ny skin. 

Samme med de teite ACW spillene som kom for noen år siden, du løper bare rundt med Lever action rifler, ja de fantes under ACW, men var snakk om noen tusen vs. 5 millioner munnlandere.

Lenke til kommentar

etter å ha spilt 1942 i 9 år, og fh2 siden release er jeg faen ikke keen på mer gammal krig.

 

med all foreshadowinga i final stand burde de vel strengt tatt ha bygd videre på nærframtids-hypen med våpen og kjøretøy som endrer hvordan spillet faktisk spilles, fremfor å gå tilbake til ''røttene'', bygge videre på et quicktime event melee-system osv.

 

eneste gode endringen jeg kan se for meg er at helikopterungene og de dedikerte tank/lav-spillerne i bf4 ikke kan holde samme spillestil gående pga. eldre teknologi, ingen panic button med ecm/aps etc

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Potensialet for mange fete våpen er absolutt til stede :)

 

 

Noe som er teit, Ser feil ut når alle går rundt med fancy våpen bare en av 2 millioner soldater hadde!

 

Nei vanlige soldater skal ha vanlige våpen, jeg har alltid vært i mot fancy våpen satt i historiske perioder.

 

Som når alle løper rundt med StG44 eller FG42 på tysk side i et WW2 spill

 

 

Ble nå tross alt produsert over 400 000 stg44 da. Ikke i nærheten av de mange millioner k98 men. 

Lenke til kommentar

Spent, men skeptisk. Skyttergravskrig har aldri vært spesielt appellerende... regner med det blir mer taktikk i dette spillet enn hva det originalt var i WW1. Liker veldig godt slagskipet i traileren, håper dette blir mulig å kjøre/bruke og ikke bare er en stasjonær "kanon" på vannet. Redd det blir en egen spillmodus..  

Endret av Gistobal
Lenke til kommentar

etter å ha spilt 1942 i 9 år, og fh2 siden release er jeg faen ikke keen på mer gammal krig.

 

med all foreshadowinga i final stand burde de vel strengt tatt ha bygd videre på nærframtids-hypen med våpen og kjøretøy som endrer hvordan spillet faktisk spilles, fremfor å gå tilbake til ''røttene'', bygge videre på et quicktime event melee-system osv.

 

eneste gode endringen jeg kan se for meg er at helikopterungene og de dedikerte tank/lav-spillerne i bf4 ikke kan holde samme spillestil gående pga. eldre teknologi, ingen panic button med ecm/aps etc

Jeg skal innrømme jeg ble glad når jeg så bilder av Battlefield 1944 og håpet som glimtet om nye kamper på sjøen med slagskip, destroyere, ubåter og hangarskip (episk mao). Still, følger deg på denne. BF4 la noe vanvittig opp til et nytt framtidsspill med alle sine brett i "Final Stand". Hele BF4 beveget seg mer og mer i retning av dette. Hva var hensikten med å ha props i form av walkere og flyvende hangarskip når det ikke skulle kommer noe mer på dette uansett?

Lenke til kommentar

etter å ha spilt 1942 i 9 år, og fh2 siden release er jeg faen ikke keen på mer gammal krig.

 

med all foreshadowinga i final stand burde de vel strengt tatt ha bygd videre på nærframtids-hypen med våpen og kjøretøy som endrer hvordan spillet faktisk spilles, fremfor å gå tilbake til ''røttene'', bygge videre på et quicktime event melee-system osv.

 

eneste gode endringen jeg kan se for meg er at helikopterungene og de dedikerte tank/lav-spillerne i bf4 ikke kan holde samme spillestil gående pga. eldre teknologi, ingen panic button med ecm/aps etc

 

Ikke mange spill vi har i fra nyere dato som handler om WW1 og WW2 osv. Begynner å bli mange år siden vi hadde disse spillene. Til høsten kommer vel Titanfall 2 som EA står bak blant annet. Ville blitt veldig kræsj om neste BF-spill også skulle være fremtidsrettet, her har vi tross alt nok av spill om dagen. 

Lenke til kommentar

 

 

Potensialet for mange fete våpen er absolutt til stede :)

https://youtu.be/xbVZ20-4rAU

 

 

Noe som er teit, Ser feil ut når alle går rundt med fancy våpen bare en av 2 millioner soldater hadde!

 

Nei vanlige soldater skal ha vanlige våpen, jeg har alltid vært i mot fancy våpen satt i historiske perioder.

 

Som når alle løper rundt med StG44 eller FG42 på tysk side i et WW2 spill

 

Ble nå tross alt produsert over 400 000 stg44 da. Ikke i nærheten av de mange millioner k98 men.

Når de ble brukt er viktigere enn hvor mange ble laget, noen få enhet hadde de fra høsten 44, noen få flere hadde de i 45(o hvert fall på vest fronten, kan være de var mer utbredt mot russere)

Men like vel langt flere StG44 i WW2 enn de aller aller fleste eksperimentelle sakene i WW1.

 

Jeg har ikke noe i mot et WW2 mp spill der noen StG44, men bør helst være bare hos SS på brett satt til 44/45. Så ikke heer folk løper rundt med de i Afrika 42 ect.

 

Blir litt som å ha et spill satt til amerikansk revolusjonen. På den tide å fantes det en rifle som het furgues rifle, den var forut for sin tid med ca. 90 år. Men under 50 tror jeg ble laget. Da kan man ikke ha et fps satt til den tiden og alle løper rundt med de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

etter å ha spilt 1942 i 9 år, og fh2 siden release er jeg faen ikke keen på mer gammal krig.

med all foreshadowinga i final stand burde de vel strengt tatt ha bygd videre på nærframtids-hypen med våpen og kjøretøy som endrer hvordan spillet faktisk spilles, fremfor å gå tilbake til ''røttene'', bygge videre på et quicktime event melee-system osv.

eneste gode endringen jeg kan se for meg er at helikopterungene og de dedikerte tank/lav-spillerne i bf4 ikke kan holde samme spillestil gående pga. eldre teknologi, ingen panic button med ecm/aps etc

 

 

Ikke mange spill vi har i fra nyere dato som handler om WW1 og WW2 osv. Begynner å bli mange år siden vi hadde disse spillene. Til høsten kommer vel Titanfall 2 som EA står bak blant annet. Ville blitt veldig kræsj om neste BF-spill også skulle være fremtidsrettet, her har vi tross alt nok av spill om dagen.

Red orchestra 2/rising sun har kanskje vært ute en del år nå, og de er jo ikke AAA om du spesifikt tenkte på det.

 

Siste AAA med WW2 i seg er vel de 20 minuttene i starten av bad company 2

Lenke til kommentar

 

 

etter å ha spilt 1942 i 9 år, og fh2 siden release er jeg faen ikke keen på mer gammal krig.

med all foreshadowinga i final stand burde de vel strengt tatt ha bygd videre på nærframtids-hypen med våpen og kjøretøy som endrer hvordan spillet faktisk spilles, fremfor å gå tilbake til ''røttene'', bygge videre på et quicktime event melee-system osv.

eneste gode endringen jeg kan se for meg er at helikopterungene og de dedikerte tank/lav-spillerne i bf4 ikke kan holde samme spillestil gående pga. eldre teknologi, ingen panic button med ecm/aps etc

 

Ikke mange spill vi har i fra nyere dato som handler om WW1 og WW2 osv. Begynner å bli mange år siden vi hadde disse spillene. Til høsten kommer vel Titanfall 2 som EA står bak blant annet. Ville blitt veldig kræsj om neste BF-spill også skulle være fremtidsrettet, her har vi tross alt nok av spill om dagen.

Red orchestra 2/rising sun har kanskje vært ute en del år nå, og de er jo ikke AAA om du spesifikt tenkte på det.

 

Siste AAA med WW2 i seg er vel de 20 minuttene i starten av bad company 2

 

 

Ja, for ordens skyld kunne jeg spesifisert det. Var akkurat det jeg mente! :)

Lenke til kommentar

Noooooo!! Dette så usigelig trist ut. Ikke tilbake til det tvers gjennom utslitte WW ennå!! :( Eneste positive med dette er om de nå endelig klarer å få til balanse mellom luft-bakke, men Dice klarer vel i god stil å føkke det opp igjen. Bare Dice kunne finne på å lage WW1 fly om til uovervinnelige dødsmaskiner.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...