Gå til innhold

Politistaten USA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da spør jeg hvorfor f.eks. Delta har begynt med vinflasker i plast. Kan du tenke deg hvorfor?

 

 

Som Seixon sa, så må du jo også sende skoene dine en del ganger til gjennomlysning da.

For at folk ikke skal knuse de og drepe personalet. men plasflasker er ganske harde de også. Og fysj og æsj, vin på plast?

 

Javel, man må av og til sende skoene til gjennomlysning, ikke vet jeg hva denne gjennomlysningsmaskinen oppdager, men vil den oppdage væske?

 

Er flyseteselene løse på USAske fly som på norske?

Lenke til kommentar
Et flysete belte er da aldri løst?

 

Ja, vin åp plast er ikke veldig godt nei. Men for sikkerhetens skydld får man jo godta det. Du kan drikke glass-vin i loungen!

 

og JA, væske oppdager disse maskinene.

Ett flysete belte er løst, litt fikling så sitter du med beltet i hånda. ett ypperlig slagvåpen, eller kanskje du foretrekker å kvele personalet bakfra?

 

i hva for noe sa du? i loungen? på flyet? WTF?

 

OK, fancy maskiner da. Dog er det ikke alltid, heller skjeldent at skoene blir gjennomlyst?

Lenke til kommentar
Sjeldetn skoene blir gjennomlyst? Tro om igjen! Dette skjer aboslutt alle pasasjerer!

 

Loungen på flyplassen sakket jeg om. Jeg er klar over at du neppe har et sånt flott Unitedkort som meg, derfor var det ment som en spøk.

 

Et flybelte siter rimelig godt fast, ihvertfall på amerikanske fly

OK, da er det kanskje litt vanskelig. Du kan jo ha plastisk sprengstoff i skoa dine f.eks. Og er medisiner lov? ja da kan man ta med seg en ampull som ligner en pille som reagerer eksplosivt med vann.

 

Ooooh, har du unitedkort (hva pokker det er)? Ikke så voldsomt igrunn. Har du ikke slikt ultra gold platinum kort da?

 

Beltene sitter godt ja, om flyet kræasjer. Men ikke om du lirker det løs.

Lenke til kommentar
Sjeldetn skoene blir gjennomlyst? Tro om igjen! Dette skjer aboslutt alle pasasjerer!

 

Loungen på flyplassen sakket jeg om. Jeg er klar over at du neppe har et sånt flott Unitedkort som meg, derfor var det ment som en spøk.

 

Et flybelte siter rimelig godt fast, ihvertfall på amerikanske fly

Sko blir ikkje gjennomlyst på absolutt alle.

Eg slapp igjennom pga at eg brukte sko med forholdsvis lave såler.

Men mor mi måtte av med skoa :p

Lenke til kommentar
Sandaler slipper gjjenomlysning det jeg vet!

 

Pappa lurte United slik at jeg hart fått et av 100 unitedkort med VIP stemplet over... Hvordan pappa klarte det, er ukjent for meg.

 

Medisiner må du vise resept på kanskje?

 

ja ha, da bør kanskje noe gjøres med setebeltene da. Jeg tror ikke det er noe STORT problem jeg da...

Jeg har sandaler med relativt tjukke såler, ikke noe problem å montere en kniv i sålen. . .

 

Du er ****** meg heldig ass. unitedkort med vip stempel (hva pokker er vitsen? Skal du ikke ut å fly?)

 

OK, jeg viser resept på allergi medisinene mine, men har en ekstra pille i pilleglasset som er reagerer eksplosivt med vann. hmm, fancy. . .

 

Selvfølgelig er det ikke noe stort problem, det er heller ikke noe stort problm at folk har spregstoff i skoa sine.

Lenke til kommentar
OK, jeg viser resept på allergi medisinene mine, men har en ekstra pille i pilleglasset som er reagerer eksplosivt med vann. hmm, fancy. .

 

Ja, det kan du i prinsippet gjøre. Dersom det ikke er noen vrange TSA-folk som heller ut alle pillele og grasnker hver eneste en!

 

Jeg flyr til Olsens oritentering omtrent en gang i måneden tur retur.

 

De måler tkkelsen på sandalene. 1/2 inch tror jeg er grensen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...