Gå til innhold

Uncharted-4 gone gold :)


Anbefalte innlegg

Har ikke forhåndsbestilt enda. Kjøper digitalt :) Men legger du inn en bestilling fra gamezone.no er sjansen stor for at du får det litt før lansering.

Kan være de er litt strengere når det gjelder ett slikt storspill da, men veldig mange her inne får i hvertfall spill derifra flere dager før lanseringsdato har jeg sett.

Har ingen forhåpninger om at jeg får spillet noe før release denne gangen.

Pga tirsdag lansering og at posten nylig har sluttet å levere på lørdager og til slutt fordi det også er helligdag førstkommende torsdag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

wow, er det første ordet jeg kom på når jeg satt å spilte det i 2 timer i natt(RIP søvn) 

Så mye detaljer på ting, ble faktisk meget imponert over hvor "levende" de får alt til å bli, tilogmed huset til Nate og Elena ser jo ekte ut med klær o.l ting som ligger rundt og generelt, det ser ut som noen lever der(utrolig mange spill bommer jo på slike detaljer)

Grafikken i seg selv er jo naturligvis top notch og seiler på det til nå klart peneste spillet i Next Gen konsoller.

Er spent på fortsettelsen, 2 timer inn og jeg ble akkurat ferdig med "introen" og backstoryen til ting. Forventer geniale ting :D 

Lenke til kommentar

Med tanke på The Last of us som var glimrende på PS4 tviler jeg ikke på at Uncharted 4 ser veldig bra ut. Lurer litt på hvordan spillet oppleves med kontrolleren utover det lille jeg fikk testet i demoen. Uncharted serien før har litt for lite fokus på det synes jeg. Hvis de har lagt seg på høvelig samme linjen som TLOU burde det være meget bra. Noen som har sammeligningsgrunnlag for dette ?

Lenke til kommentar

Usikker på om jeg forsto spørsmålet? Nå er jeg ganske vant til kontrollene da jeg akkurat har spilt gjennom 1-3 på ps4. Ellers er det litt mer tyngde på karakteren denne gangen, så en liten forbedring der.

 

Største irritasjonen jeg har så langt, er at spillet kjører på 30 fps kontra 60 som 1-3 gjør. Så overgangen kjennes litt tung ut. Men grafikken, herre min hatt :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvilken tråd skal man bruke til å diskutere dette spillet egentlig? Denne? Uansett merkelig stille på dette forumet etter at UC4 kom ut. Jeg er halvveis nå. Må si jeg overaskende koser meg svært mye. Overaskende fordi jeg egentlig ikke har så godt forhold til 1-3. Men det forbedrede kampsystemet og større fokus på utforsking og historien gjør at dette treffer meg mye bedre :) Og enkelte områder er det nydligste jeg noen gang har sett av grafikk.

Lenke til kommentar

Hvilken tråd skal man bruke til å diskutere dette spillet egentlig? Denne? Uansett merkelig stille på dette forumet etter at UC4 kom ut. Jeg er halvveis nå. Må si jeg overaskende koser meg svært mye. Overaskende fordi jeg egentlig ikke har så godt forhold til 1-3. Men det forbedrede kampsystemet og større fokus på utforsking og historien gjør at dette treffer meg mye bedre :) Og enkelte områder er det nydligste jeg noen gang har sett av grafikk.

spillet var helt fantastisk,uten tvil det beste av dem alle :) mye man kan diskutere men blir vanskelig uten spoilers..men dette er ett spill jeg blir å spille gjennom mange,mange ganger!det er rett og slett ett mesterverk I mine øyne :)
Lenke til kommentar

Hvor lang tid brukte dere på å fullføre historien? Selv brukte jeg nesten 20 timer på middels vanskelig,da prioriterte jeg ikke skatter men ble stående til tider å nyte utsikten og tok meg tid til å ta innover meg omgivelser,var fint å bare roe ned til tider og nyte dialoger,lese brev man kom over og bevege seg rundt i terrenget..ble brukt litt tid på fotomodus også :p blir etterhvert å samle trophies I ett gjensyn :)

Endret av olliver
Lenke til kommentar

Tror jeg brukte rundt 13-14 timer uten å ha noe nøyaktig timing på det. Ganske perfekt lengde for denne typen spill i grunn :) Gidder nok ikke flere gjennomspillinger med det samme, så det må nok vike fra HDD rimelig kjapt. Online biten er ikke relevant heller sånn sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...