Gå til innhold

Er Dexter bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke alle serier og filmer må nødvendigvis være om den snille, moralske tøffelhelten.

 

Dexter, iallefall de 4-5 første sesongene er fantastisk TV. Utrolig spennende og annerledes. Tror 99% av de som så den "heiet" på Dexter. Det er jo ikke sånn at han dreper uskyldige alenemødre, det er jo folk som er utrolig elendige og onde mennesker.

 

Dessuten handler ikke det kun om at han er en seriemorder som rydder byen for avskum. Det handler om hvorfor han er sånn, hvordan han ble sånn. Og hvordan en person med hans lidelse klarer seg i samfunnet på en normal måte.

 

At du ser serien kun som at han er en forferdelig person som dreper for moro skyld får være din sak. Men det er så trangsynt at jeg får utslett. Men etter å ha lest tidligere poster her så ser jeg mange latterlige innlegg.

 

At en serie har masse blod og gørr betyr jo ikke at det er tankeløs vold for moro skyld. Det er jo en veldig dyp mening med det hele. Ble revet med fra første sekund.

 

Ingen sier at du må elske serien, men dine argumenter er helt usaklige.

 

"Dette er for folk som elsker mordere"...nigga please, gå å se på csi.

Endret av ChopperReid
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han dreper folk for ingen ting. Mange av de hadde god grunn til å drepe. Utro ektefeortjener noe bedre. Og nå har han skaffet seg ei hore som han drar rundt på. Dexter er tvhistoriens verste figur. Han har ingen rett til å drepe. Håper han blir drept i åttende sesong. Både søstra og hora er dumme som brød.

Lenke til kommentar

Tipper noe sånt som 19 av 20 som ser 1 sesong av Dexter synes det er en bra serie. Også har man 1/20 som tvinger seg gjennom serien fordi "alle" sier den er bra. Det finnes helt sikkert en haug med mennesker som ikke liker Dexter, men de har vett nok til å ikke se serien, eller å gi seg etter et par episoder.

 

Jeg tror fortsatt du troller, men du får nå styre på. Ingen lar seg trekke av dette. 

Lenke til kommentar

Tipper noe sånt som 19 av 20 som ser 1 sesong av Dexter synes det er en bra serie. Også har man 1/20 som tvinger seg gjennom serien fordi "alle" sier den er bra. Det finnes helt sikkert en haug med mennesker som ikke liker Dexter, men de har vett nok til å ikke se serien, eller å gi seg etter et par episoder.

 

Jeg tror fortsatt du troller, men du får nå styre på. Ingen lar seg trekke av dette.

 

Det er ingen trolling, det er bare du som ikke tåler andre synspunkter. Og det er vel du som troller nå, med å gnåle på det samme hele tiden. Du må forstå at jeg ikke har tenkt å gi meg. Jeg skal lide meg gjennom alle åtte sesongene for å se at svinet endelig blir drept. Det er verdt alt. Nå må du akseptere at folk er forskjellige.
Lenke til kommentar

Altså det er kanskje ikke så rart at folk reagerer når du kommer med uttalelser som "Dette er for folk som elsker mordere. !"

Om du er litt mer forsiktig med å gå på person i forhold til hva andre mener om denne serien så tror jeg faktisk at du vil nå litt lengre enn det du gjør nå.

 

Det er faktisk en spennende serie og du trenger ikke å like Dexter for å like serien , faktisk så må jeg innrømme at det var spennende å følge med for å se om han slapp unna og det er jaggu meg mye som er nære på. 

Lenke til kommentar

Sesong 5 var nedtur etter en god 4. sesong, men fortsatt ganske god. Sesong 6 er kanskje den dårligste sesongen. Sesong 7 tar seg opp igjen, før man avslutter med en middelmådig sesong 8.

 

Jeg følte likevel at det var greit å bruke tiden på det. I motsetning til Lost, hvor jeg ble forbanna etter siste episode... 

 

Hvorfor det? Hva var galt med avslutningen på Lost?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...