Gå til innhold

Er Dexter bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For et troll av en trådstarter. Melder at Downton Abbey er en serie som skal være malen (post 23), når du spør om Dexter. Dexter er forøvring en konge serie, og ser du ferdig den kan Sons Of Anarchy være neste på blokka.

Her dukket det opp en gretten person og slynger rundt seg med beskyldninger. Det er IKKE troll. Må alle mene det samme? Noen liker Downton Abbey, er det så vanskelig å forstå? Dexter er bra, men ikke i nærheten. 

Lenke til kommentar

Vi blir gretten når det viser seg at TS er et troll. Ja, Dexter er sikkert ikke alles te, men når du må ha fått med deg for lenge siden at det ikke er laget 10 sesonger.

 

Og om Downdown Abbey er drømmeserien, så trenger du ikke se mer enn en episode av Dexter for å skjønne at dette bare blir tull for deg.

Lenke til kommentar

Vi blir gretten når det viser seg at TS er et troll. Ja, Dexter er sikkert ikke alles te, men når du må ha fått med deg for lenge siden at det ikke er laget 10 sesonger.

 

Og om Downdown Abbey er drømmeserien, så trenger du ikke se mer enn en episode av Dexter for å skjønne at dette bare blir tull for deg.

Det er du som er trollet her. Bare noen er uenig i såmnne som deg, så er de troll. Jeg trodde det var 10 sesonger med Dexter. Ta deg sammen. Slutt å trolle. 

Lenke til kommentar

Jae-ols du sier selv at du såvidt har begynt på sessong 2 og så pluitselig begynner du å ha en kraftig mening om hele serien?

 

Må nesten påpeke at smaken er som baken , jeg har forsåvidt ikke noe problem med at du ikke liker Dexter, det er jo snakk om en personlig smaksak , men du trenger ikke å gå så hardt til verks mot de som faktisk liker serien.

 

For meg personlig om jeg ser på serien som en samlet ting vil jeg si 5 / 6.

Lenke til kommentar

Jae-ols du sier selv at du såvidt har begynt på sessong 2 og så pluitselig begynner du å ha en kraftig mening om hele serien?

 

Må nesten påpeke at smaken er som baken , jeg har forsåvidt ikke noe problem med at du ikke liker Dexter, det er jo snakk om en personlig smaksak , men du trenger ikke å gå så hardt til verks mot de som faktisk liker serien.

 

For meg personlig om jeg ser på serien som en samlet ting vil jeg si 5 / 6.

Jeg hadde en mening om de to første sesongene. Og sa hva jeg synes. Mye blod og gørr. Det er ærlig snakket. Alle har vi en mening og det må toleres. 

Lenke til kommentar

Ingen skam, men du merker vel etter første episode av Dexter at det ikke er i nærheten av samme sjanger.

 

Om du leser på forrige side i din egen tråd, så diskuterer vi faktisk at seriens første 4 sesonger er best, mens de 4 siste er noe dårligere. Jeg skriver også at siste og 8. sesong har en sistescene de kunne spart seg for.

Lenke til kommentar

Jae-ols du sier selv at du såvidt har begynt på sessong 2 og så pluitselig begynner du å ha en kraftig mening om hele serien?

 

Må nesten påpeke at smaken er som baken , jeg har forsåvidt ikke noe problem med at du ikke liker Dexter, det er jo snakk om en personlig smaksak , men du trenger ikke å gå så hardt til verks mot de som faktisk liker serien.

 

For meg personlig om jeg ser på serien som en samlet ting vil jeg si 5 / 6.

Helt enig. Skulle ha uttalt meg om de to første sesongene. Det hadde vært mer fair. Men de to , er ikke så bra. 

Lenke til kommentar

Ingen som sier at DU IKKE skal se den, men utifra hva du sier så høres det ut som Dexter ikke er noe for deg.

 

Min personlige mening er at serien blir gradvis bedre , men den er neppe for alle. På samme måte er det ikke alle som liker Star Wars eller som digger Zombier , men igjen man finner ikke ut av dette før man har sett litt..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...