sm1pea07 Skrevet 21. november 2003 Rapporter Del Skrevet 21. november 2003 Jeg synes at spillet var for kort og lett.... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 21. november 2003 Rapporter Del Skrevet 21. november 2003 Jeg synes at spillet var for kort og lett.... Ok. Var dette helt nødvendig da ? Er jo mange Max Payne 2 tråder her..... Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 22. november 2003 Rapporter Del Skrevet 22. november 2003 Max payne 1 var mye bedre en toeren. Spillet var både bedre gjennomført og lengere og vanskeligere. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 22. november 2003 Rapporter Del Skrevet 22. november 2003 max payne 2 likte jeg når det rocket som mest, men så tar man discen ut av dvd-rommen og tenker aldri på spillet igjen... men end credits sangen er fantastisk Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 22. november 2003 Rapporter Del Skrevet 22. november 2003 Spillte gjennom spillet idag, personlig likte jeg 2eren bedre enn 1eren, pga bedre story, mer personlighet i Maxs skikkelse, bedre atmosfære og bedre gameplay... Maxe Payne spillene er ikke på noen måte noen A+ spill, de er alt for begrensete begge to... for dårlig level design, dårlig balanse i våpnene og dårlig replay value... Men det var som en grei action film, underholdene og fengende mens det stod på, men som NoLimit sa, man glemmer det med det samme man ejecter cden... Lenke til kommentar
Peedee Skrevet 22. november 2003 Rapporter Del Skrevet 22. november 2003 Jeg likte 1'rn godt. Har spilt en drøy time i 2'rn nå, og er mektig imponert. Kjører med alle detaljer på maks, inkl. FSAA og AF i 1600x1200 på et Radeon 9800XT kort og det ser veldig lekkert ut. Synes historien så langt utfolder seg godt. Gir meg en god film-følelse hele spillet. Veldig bra synes jeg fysikken er, hvordan folk faller når man skyter, hvordan ting ramler ovende når man dytter til de eller skyter de. Ragdoll effekt eller hva søtten det heter. Kan jo bare begynne å glede seg til Half Life 2 og fysikkmotorn (og grafikken) der. Dr.Peedee Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2003 Rapporter Del Skrevet 22. november 2003 For å si det sånn, eg hadde meir morro med MP. Det var revolusjonerende og MP2 vart altfor masse i samme stil, til og med noken av de samme bygningene, også var slutten så og si identisk med eneren. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. november 2003 Rapporter Del Skrevet 22. november 2003 Max Payne 2 kortere enn enern? Brukte jo bare 8 timer på Max Payne? Akk.... (Har altså ikke spilt max payne 2 ennå) Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 22. november 2003 Rapporter Del Skrevet 22. november 2003 Men hva vil vil vi ha, lange spill med tidvis kjedelig oppdrag, eller spill med action fr første stund? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. november 2003 Rapporter Del Skrevet 22. november 2003 Max Payne 2 er for mye av det samme. Kaste seg rundt og skyte. I tilegg til det er det ALT for kort. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 22. november 2003 Rapporter Del Skrevet 22. november 2003 Det var lett og kort ja, men det var en knall historie! Likte det fra begynnelse til slutt :-) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 Det var lett og kort ja, men det var en knall historie! Likte det fra begynnelse til slutt :-) Enig. :nice: Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 Veldig bra spill ja. Genialt med "Bullet-time". En høyst verdig oppfølger til eneren. Lenke til kommentar
HC Alexander Skrevet 24. november 2003 Rapporter Del Skrevet 24. november 2003 Synes både 1 og 2 er like bra. Digger spillet maximalt. Vansklig på det letteste. Styringa på max e rå bra. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 24. november 2003 Rapporter Del Skrevet 24. november 2003 Max Payne 2 kortere enn enern? Brukte jo bare 8 timer på Max Payne? Akk.... (Har altså ikke spilt max payne 2 ennå) Max Payne 2 runnes på 3-4 timer. Et nydelig spill men altor kort, men det er vel mye arbeid i vær scene. Det skulle vært en mulitplayer del, type "survival" brettene men uten bullettime. Kunne blitt morro. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 24. november 2003 Rapporter Del Skrevet 24. november 2003 Jada, vi vil gjerne at Max Payne 2 skal være lenger, fordi det er så ekstremt bra! Men ville det ikke ødelegge spillet å dra historien enda lenger ut? Jeg mener, nå er spillet intenst fengende og har en fantastisk historie fra begynnelse til slutt. Det ville bare gjøre det mer kjedelig hvis de lagde spillet lenger. Max Payne 2 må nesten ses på som en film, og det er da langt til film å være Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 24. november 2003 Rapporter Del Skrevet 24. november 2003 Det var lett og kort ja, men det var en knall historie! Likte det fra begynnelse til slutt :-) Enig. :nice: Jeg også. Gleder meg til modsa til Maxpayne 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå