Gå til innhold

Kamptråd - Landskamper

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser at Sunderland-supporterne på stadion valgte å bue på Townsend da han kom inn, og fortsette å bue på han for hvert balltouch han hadde. Stort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Laget mot Portugal:

Rune Almenning Jarstein - Martin Linnes, Even Hovland, Stefan Strandberg, Anders Trondsen - Veton Berisha, Stefan Johansen, Ruben Yttergård Jenssen, Valon Berisha - Markus Henriksen, Joshua King

Skrevet

Det går best når vi spiller på drillovis. Lnge oppspill og løpe etter. Nytter ikke trille ball med lag som Portugal.
Men de har klar svakheter akterut, så her er muligheter. Pokker den store King-sjansen hadde fortjent bedre.

Skrevet

Fotball er så flott, noen ganger. Første målet er kjempetabbe av Jarstein, det andre målet er et strålende frispark, klart det, men det er jo overhodet ikke frispark. Fyren kaster seg uten at noen er nær ham.

Skrevet

At dere orker å se landslaget med Høgmo, han ble blottet for mangel av taktiske ferdigheter ved kvalifiseringskamper mot Ungarn. Jeg har sagt det tidligere og jeg sier det nå, kommer ikke til å se Norge under Høgmo. Han er den første landslagstreneren jeg ikke har tro på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...